Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از یزد، علیرضا عرشیان، بخشدار زارچ امروز، 15 دی‌ماه در نشست کارگروه بانوان و خانواده بخش زارچ که به‌ منظور برنامه‌ریزی و جمع‌بندی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان بانوان ادارات برگزار شد، با بیان نقش و جایگاه مشاركت زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: بانوان هم‌دوش و همراه با مردان بانگ استقلال و آزادی را فریاد زدند و ضروری است این مهم به نسل جدید نیز معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عرشیان با اشاره به دستاوردهای چهار دهه بانوان زارچی بیان کرد: هم‌زمان با دهه فجر و پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان زارچی برگزار خواهد شد.
برگزاری باشكوه جشن‌های دهه فجر و انعكاس دستاوردهای بانوان این بخش در حوزه‌های مختلف و همچنین جشنواره بازی‌های بومی محلی، کویرنوردی و پیاده‌روی از موضوعاتی بود كه در این نشست درخصوص آن‌ها گفتگو و تبادل‌نظر شد.
برگزاری یادواره شهدا و مادران متوفا و تجلیل از مادران این مردان بی‌ادعا و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری و بوم‌گردی و بازدید از مراکز توان‌خواه و توان‌بخشی و کارآفرینی بانوان و مشاغل خانگی از مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا یزد دستاوردهای بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است