Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:23:37 GMT

سردار - کریم؛ گران‌ترین مهاجمان جام ملتها! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۹۱۰۰

اگر اهل فوتبال فانتزی باشید، بعید است بتوانید کریم انصاری فرد و سردار آزمون را همزمان در تیم خود برای جام ملت های آسیا قرار دهید.

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه جام ملت های آسیا وبسایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا همچون جام جهانی و دیگر تورنمنت های مهم، فوتبال فانتزی را تشکیل داده و کاربران می توانند منتخبی از بازیکنان مورد علاقه خود را در یک تیم جمع کرده و به امید درخشش آن ها در جام ملت ها، این تورنمنت را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ای اف سی در مجموع 100 میلیون بودجه در اختیار هر کاربر قرار می دهد و باید با این مقدار بودجه 14 بازیکن خریداری شود. نکته جالب این است که در میان گران ترین بازیکنان هر پست، نام بازیکنان ایرانی می درخشد. در خط حمله سردار آزمون با 10.5 و کریم انصاری فرد با 10 میلیون گران ترین بازیکنان جام هستند و کمتر کسی است که بتواند این دو را همزمان در تیم خود جای دهد.

 

 

 

به عبارتی ای اف سی شانس آقای گلی یا تاثیر در موفقیت تیم ایران توسط این دو بازیکن لژیونر را بسیار بالا می داند و آن ها را بالاتر از علی مبخوت، متیو لکی و... قرار داده است.

 

در پست دفاع احسان حاج صفی گران ترین بازیکن تورنمنت است. او 6.5 میلیون می ارزد و همزمان با ژانگ چنگ دونگ در صدر با ارزش ترین مدافعان جای دارد.

 

به جز این بازیکنان مهره هایی نظیر علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش و... هم در رده های بالایی پست های خودشان دیده می شوند.

تیم ملی ایران سردار آزمون جام ملتهای آسیا 2019 کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون جام ملتهای آسیا 2019 کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رده‌بندی گران‌ترین قراردادهای تاریخ با ورزشکاران
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا