Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خیامی، پدر شهیدان محمد و حسن خیامی بود که پس از تحمل سال ها رنج دوری از فرزندان شهیدش آسمانی و به آنان پیوست.

مراسم تشییع پیکر مرحوم محمود خیامی امروز از ساعت ۱۴:۳۰ از خیابان امام خمینی (ره)، بلوار فاطمیه، مسجد و حسینیه فاطمیه به سمت گلزار شهداء دارالسلام کاشان برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم ختم پدر شهیدان خیامی نیز امروز از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰ در خیابان امام خمینی (ره)، بلوار فاطمیه، مسجد و حسینیه فاطمیه برگزار می شود.

شهید حسن خیامی متولد ۲۸ بهمن ۱۳۴۰ و دارای یک فرزند پسر و کارگر کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان بود که در عملیات خیبر در منطقه طلائیه ۱۰ اسفند ۱۳۶۲ به فیض شهادت نائل شد.

شهید محمد خیامی نیز متولد ۱۹ فروردین ۱۳۴۳ و مجرد بود که در عملیات والفجر۲ در منطقه حاج عمران در ۱۵ مرداد ۱۳۶۲ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 4504567

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت شهید فرهنگ ایثار و شهادت مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر محمدعلی علومی، نویسنده، طنزپرداز، اسطوره‌شناس و پژوهشگر بمی صبح سه شنبه در شهر بم برگزار شد.

این نویسنده، اسطوره‌شناس، پژوهشگر و طنزپرداز متولد ۱۶ فروردین سال ۱۳۴۰ در شهر بم است و تألیف ده‌ها عنوان کتاب با موضوعات داستانی و پژوهشی و صدها عنوان مقاله مطبوعاتی و پژوهشی حاصل یک عمر فعالیت‌های او می‌باشد.

پیکر زنده یاد محمد علی علومی از مسجد جامع شهر بم بر دوش هنرمندان و مردم هنردوست تشییع و سپس در قطعه هنرمندان این شهر به خاک سپرده شد.

کد خبر 6099532

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت حسینیه و مرکز فرهنگی گلزار شهدای بردسکن پس از ۲۰ سال
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • مهمان داریم/ تشییع یک شهید تازه تفحص شده گیلانی در روز‌های آینده
  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش