Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@20:42:58 GMT

تاجگردون: آقای آشنا روی زخم مردم نمک نریز

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۴۹۳۸۶

تاجگردون: آقای آشنا روی زخم مردم نمک نریز

به گزارش جماران، تاجگردون در صفحه  اینستاگرامی خود نوشت: هر رئیس جمهوری گویا باید یک مشائی داشته باشد. مشاور محترم رئیس جمهور بعد از شش سال از دوره رئیس جمهور با دادن آدرس غلط به جامعه فرار به جلو میکند. بودجه را دولت میدهد. شش سال هم آقای روحانی بودجه را به مجلس داد.

هر آنچه که بخواهد میتواند در لایحه انجام میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل امسال که هر جا را دوست نداشت کم کرد و هر جا را دوست داشت بالا برد.

افزایش‌های مجلس هم مشخصه. افزایش حقوق بازنشستگان، کسری بیمه ها، عمرانی مناطق محروم، پاداش برزمین مانده فرهنگیان و کارمندان، افزایش مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امدادو از این قبیل موضوعات.

جناب آقای آشنا این مردم درد زیادی دارند به دردشان نمک دروغین نریز یا اینکه اگر جنایتی شده دولت فعلی را هم در این جنایت شریک بدانید. البته که اگر مجلس ببیند جایی بی انصافی شده باشد اصلاح میکند. چه در عرصه اقتصادی و چه فرهنگی و چه در دفاع. خدا همه را به راه راست هدایت کند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آشنا بودجه 98 جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۴۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

خبر مهم درباره آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک | شرطی که حذف شد | اعتبار تشویقی افزایش یافت + جزئیات

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

کد خبر 849322 برچسب‌ها خبر مهم سازمان برنامه و بودجه دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور