Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:12:06 GMT

نشریه آمریکایی: قدرت اصلی ایران در خط دفاعی است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۰۲۸۲

یک نشریه آمریکایی با تحلیل شرایط گروه D جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ قدرت اصلی تیم ملی فوتبال ایران را در خط دفاعی عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مطلب نشریه فوربس آمریکا به قلم استیو پرایس آمده است: تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یک نامزد قهرمانی پس از صدرنشینی در رنکینگ 4 سال اخیر فوتبال آسیا وارد جام ملت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران از دوره قبلی این رقابت‌ها در سال 2015 میلادی فقط یک بازی را واگذار کرد که برابر اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه بود. علیرضا جهانبخش (برایتون انگلیس) و سردار آزمون (روبین‌کازان روسیه) می‌توانند در خط حمله مشکلاتی را برای حریفان ایجاد کنند اما قدرت اصلی تیم ملی فوتبال ایران در خط دفاعی است. کارلوس کی‌روش، سرمربی و مربی پیشین تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد خط دفاعی منسجم و باثباتی را خلق کرده است.

این نشریه آمریکایی تیم ملی فوتبال عراق، یکی از حریفان ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا 2019 را نیز مورد ستایش قرار داد و نوشت: به لطف نتیجه بسیار خوب در جام ملت‌های 2007 تیم ملی فوتبال عراق همواره دارای توانمندی لازم برای موفقیت در این رقابت‌ها را دارد. ویتنام نیز با 18 بازی بدون شکست وارد این رقابت‌ها می‌شود. هر چند حریفان ویتنام تیم‌های ضعیفی بودند.

جام ملت‌های آسیا 2019 از امروز (شنبه) با بازی تیم‌های ملی امارات و بحرین از گروه A آغاز می‌شود.

تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با دایموند لوئیس، سنتر آمریکایی ۲۰۸ سانتی‌متری و ۲۷ساله به توافق رسید تا این بازیکن در مسابقات فینال سوپرلیگ غرب آسیا و نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران در جمع شاگردان مصطفی هاشمی حضور یابد.

پس از جدایی نورول پله، سنتر لبنانی (او اصلیتی آمریکایی دارد و برای تیم ملی لبنان بازی می‌کند) تیم شهرداری گرگان، این باشگاه خواستار جذب حامد حداید بود که این اتفاق رخ نداد. اکنون پس از اینکه شهرداری گرگان بازی نخستش در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ واگذار کرد، مسئولان این باشگاه برای تقویت تیمشان با سنتر آمریکایی به توافق رسیدند.

 

غیبت سنتر استرالیایی الریاضی در تهران

به نوشته رسانه‌های لبنانی، تان میکر، فوق ستاره استرالیایی تیم الریاضی لبنان، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ لبنان، تیمش را در تهران همراهی نخواهد کرد. غیبتی که می‌تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

اکنون باید دید شهرداری گرگان می‌تواند با این بازیکن، بازی خانگی خود (دومین دیدار سری) در فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با برد پشت سر بگذارد و سری را به تساوی بکشد یا خیر. شهرداری در صورتی که بازی چهارشنبه‌ را هم ببازد، الریاضی لبنان برای دومین بار قهرمان و شهرداری برای بار دوم نایب‌قهرمان این مسابقات خواهد شد.

بازی دوم فینال سوپرلیگ غرب آسیا،‌ چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۱۵ به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد