Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حاشیه هفته دوم سوپر لیگ بانوان، راضیه جلیل پور مربی تیم مرداس قم به صورت غیر قانونی به داوران حاضر در کنار تاتامی به شدت اعتراض کرد و با تصمیم کمیته داوران تا پایان مسابقات سوپر لیگ از نشستن روی صندلی کوچ محروم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان که هفتم دی ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، در گروه یک تیم مرداس قم با ۱۲ امتیاز در صدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات کاراته گیلان با ۶ امتیاز در مکان دوم ایستاد. باشگاه پیام با ۳ امتیاز سوم شد. در جدول رده بندی گروه ۲ نیز تیم های شهرداری جوانه صفادشت با ۱۲ امتیاز باشگاه سکوتی با ۹ امتیاز و صرافی بهنام با ۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها راضیه جلیل پور سرمربی تیم مرداس قم به صورت غیر قانونی به داوران حاضر در کنار تاتامی به شدت اعتراض می‌کند و با تصمیم کمیته داوران تا پایان مسابقات سوپر لیگ از نشستن روی صندلی کوچ محروم شد.

هر چند که شنیده شده مسئولان تیم مرداس قم و مسئولان هیات کاراته استان قم نیز برای کاهش محرومیت این مربی پادرمیانی کرده‌اند، اما گویا طبق رای صادره از سوی کمیته داوران جلیل پور اجازه نشستن روی صندلی کوچ را ندارد و تا پایان فصل جاری محروم شده است.

فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد