Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@19:58:18 GMT

نظارت بر ساخت بیمارستان بروجن افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۰۹۳۹

نظارت بر ساخت بیمارستان بروجن افزایش یابد

به گزارش ایرنا، خدیجه ربیعی فرادنبه روز شنبه در دیدار از طرح در دست ساخته بیمارستان بروجن تاکید کرد : این طرح هنوز به استانداردهای بیمارستانی لازم نرسیده است، به همین دلیل افتتاح آن به تاخیر افتاده است که در نخستین جلسه و ملاقات با وزیر راه و شهرسازی این نکات را به صورت جدی پیگیری می شود.
وی افزود : مسئولان باید نسبت به اجرای طرحهای مختلف و به ویژه طرح های مرتبط با سلامت عمومی جامعه توجه کافی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ضعف های موجود در طرحهای ساختمان بیمارستان بروجن باید رفع شود.
ربیعی فرادنبه اظهار داشت : ارائه خدمت به مردم از طریق ساخت طرحهای بی عیب و نقص و همچنین مطابق با فن آوری و تکنولوژی روز باید مورد توجه تمامی مسئولان ملی، استانی و شهرستانی باشد.
فرماندار شهرستان بروجن نیز گفت: طرح بیمارستان بروجن تاکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مسعود ملکی تاکید کرد : برای اجرای این طرح تاکنون 450 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی صورت گرفته است اما هنوز نواقصی دارد که باید آن را برطرف کرد.
وی افزود: مجموعه فعالیت های حوزه بهداشت، درمان و پزشکی حساسیت های خاص دارد و پروژه ها و طرح های این بخش باید با کمترین نقص تحویل مردم شود.
ملکی یادآور شد : موارد نقص طرح بیمارستان بروجن شناسایی شد و به پیمانکار، دستگاه مجری و دانشگاه علوم پزشکی ارائه شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد نیز گفت: 60 درصد تجهیزات پروژه بیمارستان بروجن از سوی این دانشگاه تهیه شده و آماده نصب است.
مجید شیرانی تاکید کرد: بقیه تجیهزات مورد نیاز طرح بیمارستان بروجن به تدریج آماده و نصب می شود.
وی افزود: راه اندازی بیمارستان بروجن باید همزمان با فعالیت بیمارستان قبلی صورت گیرد.
شیرانی تصریح کرد: البته نواقص فنی و مهندسی ، استانداردهای بهداشتی و درمانی طرح بیمارستان بروجن باید رفع شود.
وی یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی پس از رفع اشکالات و نواقص پروژه بیمارستان بروجن آن را به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تحول می دهد و پس از آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد قرار خواهد گرفت تا بتوان عملیات انتقال و تجهیز این طرح را انجام داد.
شیرانی اظهار داشت : با توجه به ضرورت رفع نواقص کنونی پروژه بیمارستان بروجن پیش بینی می شود این طرح حدود 4 تا 6 ماه دیگر به بهره برداری برسد.
به گزارش ایرنا، ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت 239 تخت در زمینی به مساحت 39 هزار و 100 مترمربع و زیربنای 39 هزار و 100 متر مربع از سال 1388 آغاز شد و هم اینک به پیشرفت 97 درصدی رسیده است.
بیمارستان بروجن در 9 بخش تخصصی داخلی و جراحی زنان و مردان هر کدام با 56 تخت، بستری زنان و زایمان با 38 تخت، بستری کودکان با 36 تخت، اورژانس با 20 تخت، آی. سی. یو. (I.C.U) با 12 تخت، سی. سی. یو. (C.C.U) با 8 تخت، ان. آی. سی. یو. (N.I.C.U) با 5 تخت و پی. سی. سی. یو. (P.C.C.U) با 8 تخت فعال می شود.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
2097/7362
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان زایمان نماینده مردم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت راه و شهرسازی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم