Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم مصطفی بنزما. این نام تنها مسلمان تیم محبوب قوهای سپید برنابئو، یعنی رئال مادرید است. کریم متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ در لیون فرانسه، با اصالت الجزایر است.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو_حسین نجار_کریم مصطفی بنزما. این نام تنها مسلمان تیم محبوب قوهای سپید برنابئو، یعنی رئال مادرید است. کریم متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ در لیون فرانسه، با اصالت الجزایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بنزما فوتبال حرفه‌ای خود را از لیون آغاز کرد و با اینکه در بین تیم‌های مختلف زیادی جابه جا نشده است، اما با ارائه یک بازی فوق حرفه‌ای در سطح کلاس یک اروپا تبدیل به بازیکنی شده است که برای هر تیمی آرزو است.
بنزما فوتبال را از سال ۲۰۰۴ در تیم شهر زادگاهش یعنی المپیک لیون آغاز کرد. در تاریخ ۱ جولای ۲۰۰۹، باشگاه لیون انتقال او به رئال مادرید را تأیید کرد. هرچند که مبلغ توافق شده ۳۵ میلیون یورو بود، اما بند‌های تشویقی و اضافه‌ها رقم قرارداد او را به ۴۱ میلیون یورو رساند تا وی تبدیل به یکی از ۱۰ بازیکن گران قیمت زمان خود شود.
بنزما بامداد روز جمعه در بازی مقابل ویارئال که در نهایت به تساوی ۲ – ۲ رسید، با به ثمر رساندن یک گل، آمار تعداد گل‌های زده خود را برای رئال مارید به عدد ۲۰۴ رساند. بنزما در حال حاضر در رده هفتم در جدول برترین گل زنان تاریخ رئال مارید و بالاتر از فرانسیسکو خنتو لوپز قرار دارد.  
کریم مصطفی بنزما، سالهاست که به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است. پس از اتهام دخالت او در قضیه باج خواهی از متیو والبوئنا و درگیری‌های قضایی پس از آن، فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم گرفت هر دو بازیکن را از تیم ملی کنار بگذارد.
بنزما با وجود اینکه هیچکدام از اتهاماتش اثبات نشد، همچنان از تیم ملی دور است. او حتی یورو ۲۰۱۶ را نیز به همین دلیل از دست داد. بسیاری از کارشناسان خبره و سطح یک دنیا بر این باورند که اتهامات باج خواهی به بنزما تنها بهانه‌ای برای کنار زدن فوق ستاره این روز‌های باشگاه رئال مادرید است و دلیل اصلی عدم دعوت وی به تیم ملی تنها مسلمان بودن بنزما است، دلیلی که با واکنش‌های منفی شدید نیز از طرف طرفداران داخلی و خارجی تیم ملی فرانسه مواجه شده است.  
با نگاهی هرچند گذرا به ترکیب قو‌های سپید برنابئو و جایگاه بی رقیب بنزما در خط حمله رئال مارید در زمان مربی‌های مختلف این نکته به وضوح مشخص خواهد بود که بازی بی نقص اعجوبه جوان و مسلمان فرانسوی باعث شده است که هیچ مربی نتواند تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بنزما را در برد‌های رئال نادیده بگیرد و همچنین عدم به وجود آوردن حاشیه در این تیم توسط این بازیکن باعث شده است که بزنما نه تنها در بین هواداران رئال مادرید جایگاه ویژه‌ای را پیدا کند، بلکه در بین رقبای این تیم نیز تبدیل به یک بازیکن محبوب و قابل احترام شود.  
درست است که این روز‌ها رئال و تمامی بازیکنان این تیم دچار افت محسوسی شده اند، اما هوادارن رئال امید دارند که با تدابیر فلورنتینو پرز رودریگز رئیس باشگاه رئال، این افت روند بلعکس به خود گرفته و گل‌های بازیکنان این تیم و بنزما روند خود را در سیر سعودی ادامه بدهند.  
در ادامه به آماری از این بازیکن خلاق، خوش فکر و محبوب رئال اشاره می‌کنیم:
فصل ۰۹/۱۰: ۹ گل در ۲۲ بازی
فصل ۱۰/۱۱: ۳۰ گل در ۴۴ بازی
فصل ۱۱/۱۲: ۳۲ گل در ۵۲ بازی
فصل ۱۲/۱۳: ۲۰ گل در ۵۰ بازی
فصل ۱۴/۱۳: ۲۴ گل در ۵۲ بازی
فصل ۱۵/۱۴: ۲۲ گل در ۴۶ بازی
فصل ۱۶/۱۵: ۲۸ گل در ۳۶ بازی
فصل ۱۷/۱۶: ۱۹ گل در ۴۸ بازی
فصل ۱۸/۱۷: ۱۲ گل در ۴۷ بازی   اطلاعات باشگاهی
باشگاه کنونی: رئال مادرید
شمارهٔ پیراهن: ۹
پُست: مهاجم   باشگاه‌های جوانان
۱۹۹۶–۲۰۰۵ المپیک لیون   باشگاه‌های حرفه‌ای
۲۰۰۴–۲۰۰۶ لیون بی
۲۰۰۴–۲۰۰۹ لیون
۲۰۰۹– تاکنون رئال مادرید

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس

رئال مادرید قرار است پس از چند فصل از رنگ طوسی استفاده کند. 

طرفداری | فوتی هدلاینز از مدتی قبل انتشار زودهنگام طرح پیراهن فصل آینده باشگاه های اروپایی را شروع کرده است. این بار نوبت به رونمایی پیش از موعد از پیراهن سوم رئال مادرید رسید. این پیراهن طوسی رنگ خواهد بود، شبیه به پیراهنی که در فصل 16-2015 شاگردان زین الدین زیدان بر تن داشتند. آدیداس از لوگوی قدیمی خودش روی این پیراهن استفاده می کند. 

پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم