Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:10:11 GMT

فعالیت سامانه کسب و کار«سککوک» آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۱۰۷۷

فعالیت سامانه کسب و کار«سککوک» آغاز شد

یاسوج- ایرنا- سرپرست شرکت شهرک‌ های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای توسعه روابط بین صنایع ، آشنایی صنعتگران با نحوه فعالیت یکدیگر و هم افزایی بین بخشی ،این استان هم به سامانه کشوری کسب و کار «سککوک» پیوست.

سید هاشم موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با فعالیت سامانه سکوک در کهگیلویه و بویراحمد می توان تولیدکنندگان را با یکدیگر به صورت تجاری مرتبط کرد تا برای تامین مواد اولیه، فروش کالا و خدمات با هم ارتباط موثر و ایمن تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با استفاده از سامانه کشوری کسب وکار «سککوک» می‌توان تولیدکنندگان را با یکدیگر به صورت مجازی مرتبط کرد تا برای تامین مواد اولیه و فروش کالا، خدمات و سایر نیازها با یکدیگر ارتباط و تعامل داشته باشند.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی با بیان اینکه موضوع تأمین مالی از مشکلات جدی بنگاه ها و کسب وکارهاست افزود: ایجاد سامانه و روش های نوین برای تأمین مالی می‌تواند منجر به افزایش تولید، راه‌اندازی کسب‌ و کارهای نوین، ایجاد اشتغال پایدار در کشور و تحقق شعار سال شود.
موسوی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رکود بازار، مشکلات صادرات، به روز نبودن فناوری، کمبود نقدینگی، کاهش سرمایه در گردش و وجود مشکلات ارزی از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی این استان به شمار می رود.
وی یادآور شد: سککوک یکی از سامانه‌هایی است که با ایجاد زنجیره تولید تا مصرف می‌تواند نقش مؤثری در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.
موسوی با بیان اینکه صنعتگران می‌توانند در سامانه سککوک به راحتی خرید و فروش کنند، تصریح کرد: کسب‌ و کارهای خرد، کوچک و متوسط شامل صنایع، صنوف، بازرگانان و تعاونی‌ها با دربرگیری ویژه کسب‌ و کارهای خانگی و همه تامین‌کنندگان، مصرف‌کنندگان و کسب‌ و کارهای مرتبط با آنها می‌توانند عضو سامانه سککوک شوند.
سککوک سامانه‌ای برای ارتقاء و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین‌المللی است که از جمله خدمات ویژه آن می‌توان به تحویل کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه‌های سککوک، عرضه راهکارهای مدرن مدیریت و تامین مالی زنجیره تامین، ارائه راهکارهای پیشرفته مدیریت لجستیک، ارائه ابزارهای نوین پرداخت اعتباری و مدت‌دار برای انجام معاملات تجاری و تسهیل در صدور ضمانتنامه خرد تا سقف 500 میلیون ریال از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اشاره کرد.
9929/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سامانه كسب و كار سككوك شهر ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بومی‌سازی دستگاه مورد نیاز گلخانه‌های صنعتی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند