Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که اچ‌ام‌دی، معرفی نوکیا ۹ و عرضه اندروید ۹ را برای نوکیا به تعویق انداخته است. این تاخیر به نظر عمدی است. ظاهرا قرار بود که بروزرسانی اندروید ۹ نوکیا، ۸ ماه پیش عرضه شود. اما پس از گذشتن این مدت زمان، هیچ خبری از این بروزرسانی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوکیا سکوت خود را شکسته و در پاسخ به این مسئله در بیانیه‌ای گفته است:

" هیچ تاخیر هدفمندی وجود ندارد. به محض اینکه ارتقا سیستم عامل به Android Pie انجام شود و ما بتوانیم مطمئن باشیم که بهترین تجربه را به کاربران و طرفدارانمان ارائه می‌کنیم، چرخه بروزرسانی را آغاز خواهیم کرد. ما متعهد به ایجاد یک تجربه خالص، امن و به روز شده از اندروید برای کاربرانمان هستیم که این امر شامل انجام تست‌های دقیق برای حصول اطمینان از تمامی بخش‌های این سیستم عامل است. "

داستان اصلی به شرح زیر است:

براساس گزارش PhoneArena یک منبع موثق ادعا می‌کند که نوکیا بروزرسانی Android Pie برای گوشی‌های نوکیا ۵، نوکیا ۶ و نوکیا ۸ را منتشر نکرده است، گرچه برخی از آن‌ها مدتی است که به مرحله نهایی رسیده‌اند. گفته می‌شود دلیل این امر این است که شرکت سازنده بروزرسانی‌ها را برای فروش بهتر نوکیا ۸.۱ نگه داشته است.

تنها مرتبه‌ای که نوکیا ۸ در حال اجرای آخرین نسخه اندروید دیده شد در GeekBench بود. این بروزرسانی در اصل برای ماه نوامبر وعده داده شده بود، اما در حال حاضر بیش از یک هفته از دسامبر نیز می‌گذرد. به گفته این منبع، نوکیا ۸ ممکن است حتی بروزرسانی Android Pie را تا آخرین روز دسامبر یا اوایل ماه ژانویه، به پایان نرساند.

این منبع موثق ادعا می‌کند که بروزرسانی نوکیا ۸ در اوایل ماه نوامبر (همانطور که وعده داده شده بود) آماده شده است، اما یوگو سرویکاس، مدیر ملی HMD، تصمیم گرفت که این بروزرسانی را برای فروش نوکیا ۸.۱ نگه دارد. منطق او این است که مردم اغلب تلفن همراهی را خریداری می‌کنند که دارای آخرین نسخه سیستم عامل باشد در نتیجه این کار به بالا رفتن آمار فروش این شرکت کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: ۲۲ نرم‎ افزار مخرب از گوگل پلی حذف شدند

انتهای پیام/

دلیل تاخیر به روز رسانی نوکیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد

هواپیمایی سپهران از ایران کم تاخیر ترین شرکت در بین تمامی شرکت های بین المللی فرودگاه نجف شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام رسمی کشور عراق ، هواپیمایی سپهران عنوان نخست کمترین تاخیر را در فرودگاه پرتردد نجف بدست آورد.

هواپیمایی سپهران در این رده بندی بالاتر از شرکت های مطرح جهان همچون قطر ایرویز، ترکیش ایرلاین، فلای دبی و حتی هواپیما ملی عراق قرار گرفت و برگ زرینی در صنعت هوانوردی ایران را خارج از مرزهای کشورمان ثبت کرد.

هواپیمایی سپهران بیش از 208 پرواز در ماه به فرودگاه نجف از تهران و مشهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!