Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 61 میلیارد و 440 میلیون ریال در 9 ماه امسال برای ارائه انواع خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان هزینه شد.

قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت بهداشت، درمان و پیشگیری از بروز بیماری ها بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد جزو رویکردهای مهم این نهاد حمایتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برنامه ‌های متعددی در طول سال اجرا و از هیچ اقدامی نیز دریغ نخواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم‌ اینک 10 هزار و 224 مددجوی زیر پوشش مناطق شهری استان دارای کارت بیمه درمانی این نهاد حمایتی هستند.
مبشری عنوان کرد: 83 مرکز درمانی در کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان طرف قرارداد هستند.
وی ابراز داشت: این مراکز شامل بیمارستان ‌های دولتی و خصوصی، درمانگاه، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی است.
مبشری گفت: 9 هزار و 625 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در 9 ماه امسال از خدمات ویژه درمان این نهاد حمایتی بهره ‌مند شدند.
وی اظهار داشت: 16 میلیارد و 400 میلیون ریال در این مدت برای ارائه خدمات ویژه درمان از جمله پرداخت فرانشیز بیمارستان، پاراکلینیک، دارو، بستری، رفت و آمد و حق نگهداری در منزل هزینه شده است.
مبشری افزود: در این مدت 16 میلیارد و 360 میلیون ریال برای کاهش سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
وی بیان کرد: 225 میلیون ریال برای 45 نفر از مادران باردار و شیرده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد و 570 میلیون ریال نیز در قالب سبد غذایی برای دیگر گروه ‌های هدف استان از جمله سالمندان در این مدت اختصاص داده شد.
32 هزار و 687 خانوار با جمعیتی افزون بر 80 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد خدمات درماني ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود

ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود.

دکتر سید حمید حسینی شامگاه ۱۰ اردیبهشت در آئین تجلیل از خیران سلامت شهرستان نور، اظهار کرد: با توجه به قدمت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به بیماران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بهداشت، ارائه خدمات و ارتقای سلامت در بخش درمان از اولویت‌های اصلی ما است، تصریح کرد: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه به منظور تشویق و ترغیب مشارکت بیشتر نیک اندیشان در این حوزه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد در تلاشیم تا در حوزه فوق تخصصی مردم شهرستان را بی‌نیاز کنیم.

دکتر مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور نیز در تکریم از خیران حوزه سلاما گفت: خیرین نقش بسزایی در جهت پیشرفت و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه دارند.

وی تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های نظام سلامت بدون مشارکت‌های مردمی امکان پذیر نیست، و اقدامات خیرین سلامت دارای ثمراتی بی انتها است که اثرات آن تا ابد باقی خواهد ماند.

محمدی خاطرنشان کرد: کمک خیران موجب تسریع در حل مشکلات حوزه سلامت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی شهرستان نور دارای ۱۰۰ تخت فعال است، یاداور شد: در این بیمارستان سالانه ۱۴۰ هزار بیمار در اورژانس ویزیت، ۱۰ هزار بستری و ۴۵۰۰ جراحی علی‌رغم تمامی کمبودها صورت می‌گیرد. 

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور یادآور شد: در این بیمارستان حدود ۹۰ درصد از جراحی‌هایی که در بیمارستان‌های بزرگ انجام می‌شود  نیز صورت می‌گیرد و خوشبختانه با کمک‌های خیرین و خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان در قسمت‌های مختلف خصوصا اتاق عمل مدت زمان جراحی‌ها با وجود تجهیزات جدید نسبت به قبل ۴۵ دقیقه کمتر زمان می‌برد.

دکتر محمدی افزود: عمل‌های جراحی از جمله تعویض مفصل زانو، لگن و جراحی لاپاروسکوپی( لیزری) شکم، زانو، چشم و همچنین جراحی خونریزی مغزی و تومورهای مغزی در این مرکز با وجود جراحان باسابقه و مجرب انجام می‌شود. 

قابل ذکر است، غلامحسین واحدی در عملی خداپسندانه تجهیزات پیشرفته اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و جراحی عمومی  را به ارزش ۷۵۰ میلیون تومانی( یادبود زنده یاد فاطمه نیازبالی) را خریداری و به این بیمارستان اهدا کرد. همچنین خانم سلطان جمشیدی نیز در عملی خداپسندانه یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای بیماران قلبی و یک دستگاه کولونوسکوپی برای بیماران گوارشی به ارزش دومیلیارد تومان (یادبود زنده یاد رحمان سعیدی) به بیمارستان اهدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی