Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشپزخانه یکی از قسمت‌های مهم هر خانه‌ای است که خانم‌ها وقت زیادی را در آن میگذرانند پس آشپزخانه باید طوری طراحی و دکوراسیون شده باشد که خانم‌ها هنگام آشپزی دچار احساس خستگی و یکنواخت بودن نشوند. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه طراحی اپن، انتخاب مدل و رنگ کابینت ها، نورپردازی و. اهمیت دارد که باید به ان‌ها بسیار اهمیت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رنگ آشپزخانه

برای رنگ کردن دیوار‌های آشپزخانه باید سراغ رنگی بروید که با رنگ کابینت‌ها هماهنگی داشته باشد، همچنین میتوانید از رنگ کاشی‌های آشپزخانه برای رنگ کردن دیوار‌ها الهام بگیرید. به طور کلی رنگ دیوار‌های آشپزخانه بهتر است روشن باشد تا فضای دلباز برای آشپزی فراهم شود.


انتخاب سینک ظرفشویی

برای انتخاب سینک ظرفشویی علاوه بر توجه به مدل و جنس آن باید این را هم در نظر بگیرید که اگر ظرف‌ها را با دست میشویید از سینک‌های دو لگنه استفاده کنید، اما اگر شستشوی ظرف‌ها را با ماشین ظرفشویی انجام میدهید سینک‌های یک لگنه مناسب تان هستند.
کابینت آشپزخانه

نظر دکوراتور‌ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه این است که اگر آشپزخانه تان کوچک است از کابینت‌هایی با در‌های آینه‌ای یا کابینت‌هایی با در‌های شیشه‌ای استفاده کنید با این کار میتوانید آشپزخانه تان را بزرگتر جلوه دهید.

نورپردازی آشپزخانه

به اعتقاد دکوراتور‌ها آشپزخانه باید بسیار روشن باشد و از نور کافی برخوردار باشد پس نورپردازی در آشپزخانه بسیار اهمیت پیدا میکند و شما میتواند از نور مخفی برا کابینت‌ها و ... استفاده کنید.   منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون آشپزخانه چیدمان آشپزخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسمی، با تاکید بر لزوم توجه به پروانه ساخت حشره کش‌ها در هنگام خرید، گفت: استعلام مجوزهای بهداشتی حشره کش‌ها از طریق زیرسامانه‌های سازمان غذا و دارو امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: به منظور اطمینان از اصالت حشره کش‌ها و جلوگیری از خطرات ناشی از مصرف محصولات تقلبی، مصرف کننده ها حتماً باید موقع خرید به پروانه ساخت بهداشتی درج شده روی آن توجه کنند.

قاسمی با تاکید بر لزوم توجه به نحوه نگهداری و مصرف حشره کش‌ها، اظهار کرد: حتماً هنگام خرید علاوه بر پروانه ساخت باید به مندرجات روی محصول در مورد نحوه نگهداری و مصرف توجه شده و همواره دور از دسترس کودکان، نور، حرارت، رطوبت، مواد غذایی و مواد شوینده نگهداری شود.

کارشناس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: حشره کش‌های خانگی به صورت پودر و اسپری هستند که در هنگام مصرف حتماً باید از دستکش، ماسک و عینک استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز حساسیت پس از مصرف حشره کش‌ها فرد باید به سرعت به همراه محصول یا برچسب اطلاعات آن به مراکز درمانی مراجعه کند تا کادر درمان بر اساس اطلاعات فرآورده اقدامات درمانی متناسب را انجام دهند.

کد خبر 6088887 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • معرفی کابینت های جدید
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴