Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: دو نفر طبیعت گرد که دیروز در مسیر ارتفاعات بوژان به قله شیرباد ناپدید شده بودند با اجرای علمیات جستجو و نجات توسط امدادگران پیدا شده و نجات یافتند.

به گزارش رکنا، محسن گودرزی افزود: ناپدیدی دو نفر از شش عضو طبیعت گرد یک گروه در ارتفاعات قله شیرباد دیشب به نیروهای امداد کوهستان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این افراد که با هدف طبیعت گردی اما بدون تجهیزات کامل اقدام به حضور درارتفاعات کرده بودند پس از سه ساعت جستجو و تلاش امدادگران هلال احمر پیدا شدند. حال عمومی این طبیعتگردان مساعد گزارش شده است.

بوژان یکی از روستاهای شهرستان نیشابور در ارتفاعات رشته کوه بینالود است. نیشابور در فاصله 127 کیلومتری مشهد قرار دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن مستاجر مورد تجاوز پسر صاحب خانه قرار گرفت+عکس افزایش حقوق کارمندان در سال آینده مشخص شد این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ رشید آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قباحت دختران و پسران در یک کنسرت قانونی جنجالی شد / دادستان واکنش نشان داد جزغاله شدن 5 دختر 13 ساله در جشن تولد همکلاسی شان + تصویر مرد 40 ساله‌ زیر آوار خانه اش در میدان معلم دفن شد +عکس سرنوشت این زن مشهدی اشک ماموران پلیس را در آورد ! عباس راکی مراسم تست گیری داوران فوتبال را به هم ریخت ! حکم شهرام جزایری صادر می شود + فیلم و عکس قتل زن جوان به دست مرد روانی در منطقه شهران خیلی تلخ / ستون فقرات آتش نشان فداکار اصفهانی خرد شد ! پدر عصبانی 3 فرزندش را به گلوله بست / او با یک زن مشکل داشت +عکس جزییات پرونده لاکچری موزیسین تهرانی +فیلم و عکس مردی از درخت افتاد و جان داد / در گچساران رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث خراسان رضوی طبیعت مفقود ارتفاعات جستجو عکس پسر فیلم تهران زن مادر مرد دستگیر شد جوان وحشتناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز