Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از النهرین، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از نابودی ۹ مخفیگاه و ۴ خودرو وابسته به داعشی‌ها در استان دیالی خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ بالگرد‌های عراقی موفق به انهدام ۹ مخفیگاه تروریست‌ها و ۴ خودرو متعلق به تکفیری‌ها در استان دیالی شدند. همچنین ۴ موتور سیکلت، ژنراتور برق و شبکه تونلی و برخی تجهیزات داعشی‌ها نیز منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز همچنین از کشف مقادیری نیترات آمونیاک و نیز بازداشت تعدادی از تروریست‌ها در سامراء خبر داد.

خبر دیگر اینکه منابع عراقی از خنثی سازی حمله به نیرو‌های امنیتی این کشور در هیت در استان الانبار با خودرو بمبگذاری شده خبر دادند و اعلام کردند: نیرو‌های امنیتی عراق، خودرو بمبگذاری شده‌ای که تروریست‌ها قصد ورود آن به هیت را داشتند رصد کردند که پس از این اقدام نیرو‌های عراقی، تروریست‌ها مجبور به گذاشتن این خودرو بمبگذاری شده در جزیره الشامیه از توابع منطقه هیت در الانبار شدند و نتوانستند آنرا به داخل شهر انتقال دهند، زیرا همه ورودی‌ها از سوی نیرو‌های عراقی بسته شدند و به این ترتیب این اقدام تروریستی ناکام ماند و خودرو بمبگذاری مذکور از سوی نیرو‌های عراقی منفجر شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: الانبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند