Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و استاندار این استان روز شنبه با صدور پیام مشترکی، درگذشت امیر دریادار 'داریوش ضرغامی' از فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و محمدرضا پورمحمدی به این شرح ذیل است:
انا لله و انا الیه راجعون
خبر عروج ملکوتی یکی از مردان الهی و هم‌تبار عاشورائیان «مرحوم امیر دریادار داریوش ضرغامی»، پیشکسوت عرصه سلحشوری و مقاومت و از فرماندهان روزهای سخت نبرد در خرمشهر، قلب‌هایمان را مالامال اندوه و حزن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیرمرد دفاع مقدس در همان سنگری رخ در نقاب خاک کشید که هنوز نوای آزادی آن در گوش زمان طنین‌انداز است و چه سرنوشت زیبایی که روح بلند این تکاور کلاه‌سبز ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدافعان خرمشهر بعد از سال‌ها دوری از روزهای پرافتخار دفاع، در آسمان همان شهر به پرواز ابدی درآمد.
اینجانبان این فراق غم‌انگیز را به همه دوستداران آن مرحوم، مردم ولایت‌مدار و شهید پرور آذربایجان، همه فرماندهان و رزمندگان جبهه و جنگ و خانواده محترم و معزز ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل مسألت داریم.
امیر دریادار دوم بازنشسته «داریوش ضرغامی» از مدافعان خرمشهر در دفاع مقدس بر اثر عارضه سکته قلبی، دعوت حق را لبیک گفت.
امیر دریاداردوم «داریوش ضرغامی» یکی از تکاوران دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس و از فرماندهان مدافع خرمشهر بود که دو روز پیش در آئین افتتاحیه سایت قایقرانی شهید ناخدا تکاور محمد مختاری، در حین سخنرانی و بازگویی خاطرات و رشادت های هم‌رزمان خود در 8 سال جنگ تحمیلی دچار سکته قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، درگذشت.
8023/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پيام تسليت امام جمعه تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی ماجده و پارسا حاجیه خانم حائری(ره) موجب تأسف گردید.

ضمن ابراز همدردی فقدان آن بانوی گرامی را به خاندان مکرم مصاب و بیوت بلند پایه مرحوم آیت الله العظمی حائری (قدس سره) و حضرت امام خمینی (اعلی اله المقامه) تسلیت عرض نموده، از خداوند غفور ودود برای ایشان، والد معظم و فقیدشان حضرت آیت الله شیخ مرتضی حائری(قدس سره) و همسر شهید ارجمندشان حضرت آیت الله حاج سید مصطفی خمینی(ره) علو درجات و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی, عزت و پاداش نیک الهی را مسئلت می نمایم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • وکیل در آذربایجان شرقی