Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران تصریح کرد: با وجود اینکه برای فعالیت ۵۱ آژانس مسافرتی مجوز فعالیت صادر شده، اما تعداد اندکی فعالیت قابل توجهی دارند.
وی تصریح کرد: آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با تعریف تور منجر به جذب و ماندگاری مسافران و گردشگران شوند و طی مذاکره با هتل‌ها و تورلیدر‌ها به تعریف تور‌های گردشگری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: با این وجود فعالیت برخی آژانس‌ها مقبول نیست و انتظار ما از آژانس‌های مسافرتی تعریف چرخه سالم هدایت گردشگران است.
فلاحی تاکید کرد: لازم است برای ایام پیک سفر و ایام غیرپیک بسته‌های متفاوت سفر تعریف شود و آژانس‌ها با جذب گردشگر منجر به رونق اقتصادی استان شوند.
وی به ضرورت تعریف تور در خارج از استان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه آژانس‌ها به جذب گردشگر خارجی شد.
فلاحی افزود: هرچند گردشگری محور نخست توسعه اردبیل است، اما به سود مطلوب اقتصادی دست نیافته و لازم است در این خصوص اقدامات جامعی از سوی آژانس‌ها صورت گیرد.
انتهای پیام/ح

صدور مجوز فعالیت ۵۱ آژانس مسافرتی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث‌ فرهنگی ضمن پیگیری اعتبارات آموزشی، رویدادها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری استان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری، رویدادهای مهمی در حوزه گردشگری استان اردبیل برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است که در همین راستا انتظار تأمین اعتبارات و تسهیل شرایط را از سوی معاونت گردشگری داریم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل افزود: علاوه بر رویدادهای مهمی که در حوزه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌ فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.
وی اضافه کرد: اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است و در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.
محمدی ادیب ادامه داد: همچنین امور مربوط به زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری از جمله مواردی است که نیاز داریم با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم اقدامات مهمی را در این راستا انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه