Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کشف اژدهای گلوله خورده در یک خانه همه اعضای خانواده را به وحشت انداخت.

به تازگی تصاویری در فضای مجازی دست به دست می چرخد که حاکی از وجود یک اژدهای عجیب و غریب در یک خانه که گلوله خورده است می باشد انتشار این تصاویر موجب بهت همگان شده است.

اژدها در خانه!

این روزها در فضای مجازی آنقدر عنوان های مختلفی برای یک خبر منتشر می شود که باعث می شود باور کردن بسیاری از اخبار برایمان سخت باشد،به این عکس نگاه کنید؛ اژدهای سفید در حال خونریزی ناشی از تیر خوردن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس توسط یک نفر در اینترنت پخش شده و آنچه که ذهن ما و بسیاری را به خود مشغول کرده این است که آیا این تصویر و این اژدها واقعی است.

یک اژدهای تیر خورده و مرده در خانه ای در غرب مالزی پیدا شده است.

صاحب یک باغ میوه در خانه خود در طبقه دوم ساختمان با صدای جیغ جیغ موش و صدای عجیبی مانند صدای نعره پلنگ از خواب بیدار می شود. این مرد پله ها را می گردد و متوجه این حیوان عجیب می شود.

یک اژدهای سفید با سبیل های بلند و دو شاخ یک موش را دهان دارد. او از ترس این حیوان عجیب که از پله ها خودش را پایین می انداخت 8 گلوله به او شلیک کرد. بعد از اینکه مطمئن شد این حیوان کاملا مرده است تازه متوجه عجیب بودن او شد. یک اژدها با موهای سفید خرگوشی است.

او به خبرنگاران گفت که من فکر نمی کنم این حیوان اژدهای سفید باشد زیرا طبق باور چینی ها اگر اژدهای سفید وارد مکانی شود با خودش میلیو نها دلار و شانس می آورد اما این اتفاق برای من نیافتاد.

به هر حال او قصد ندارد اعضای بدن او را از بین ببرد و می خواهد جسد این جانور عجیب را برای نمایش عمومی بگذارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ فرشاد آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ راز قتل سریالی 40 نفر با آتش سوزی انبار یک خانه لو رفت / زن خبیث هرگز دستگیر نشد+ عکس جزغاله شدن 5 دختر 13 ساله در جشن تولد همکلاسی شان + تصویر زن مستاجر مورد تجاوز پسر صاحب خانه قرار گرفت+عکس افزایش حقوق کارمندان در سال آینده مشخص شد این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ رشید آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قباحت دختران و پسران در یک کنسرت قانونی جنجالی شد / دادستان واکنش نشان داد عروس و داماد بعد از بریدن کیک عروسی فوری با پلیس تماس گرفتند !+عکس جزییات پرونده لاکچری موزیسین تهرانی +فیلم و عکس انتشار عکس زن و مردی که وحشت آفرین خیابان های تهران بودند! + جزییات سلطان بانوی میلیاردر قماربازان ایران فرار کرد ! سرنوشت این زن مشهدی اشک ماموران پلیس را در آورد ! تصاویر انتشار نیافته از تیم تروریستی در نقطه صفر مرزی سراوان + فیلم احسان 34 ساله را می شناسید؟! / او در جردن وام های شومی می داد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی اخبار اخبار حوادث عکس کشف اعضای خانواده گلوله وحشت انداخت عکس فیلم تهران زن پسر وحشتناک مادر مرد دستگیر شد جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا محمدی اظهار کرد: این زیستگاه خرس قهوه‌ای در ارتفاعات کبیرکوه در بخش شرقی کبیرکوه واقع است و منطقه‌ای صعب‌العبور است، فرد مصدوم شده از دامداران بومی منطقه است که دام‌های خود را وارد قلمرو زیستی خرس کرده است.

وی افزود: وقتی خرس برای فرزندانش احساس خطر کند، ممکن است به واردشدگان به زیستگاهش حمله کند.

محمدی با بیان اینکه جمعیت خرس در این منطقه معدود است، خاطرنشان کرد: ممکن است خرس برای تأمین غذا دست به حمله زده باشد، آنچه مسلم است ورود دامدار به قلمرو خرس است که با این ورود ۶ رأس دام دامدار نیز تلف و خود دامدار نیز مصدوم شده است.

معاون اداره‌کل محیط زیست استان ایلام تأکید کرد: خرس به هیچ وجه وارد قلمرو و زندگی مردم منطقه نشده است و در جای مرتفعی در کوه است که زیستگاه خود اوست.

اورژانس پیش‌بیمارستانی اعلام کرده خرس به یک مرد ۵۱ ساله دره‌شهری حمله کرده است و وی زخمی شده است.

کد خبر 848141 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم استان ایلام محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • آبنبات طرح اژدها؛ اثر چالش برانگیز هنرمند ژاپنی (فیلم)