Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات برای آزادی مرزبانان ربوده‌شده بین ایران و پاکستان ادامه دارد.

به گزارش رکنا، علی کرد در میرجاوه اظهار داشت: رایزنی‌ها برای آزادسازی مرزبانان غیور ایران اسلامی که توسط گروهک تروریستی گروگان گرفته شده‌اند به‌طور جدی از سوی مقامات ایرانی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکنون پیگیری‌های متعددی برای آزادی این گروگان‌ها شده است تصریح کرد: با توجه به اینکه آخرین خبرها در مورد آزادسازی آن‌ها امنیتی است نمی‌توان این مسائل را رسانه‌ای کرد.

وی همچنین از نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با جدیت در بحث آزادسازی گروگان‌ها در تلاش هستند قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با توجه به پیگیری‌های صورت‌گرفته و با عنایت خداوند این گروگان‌ها به‌زودی به کشور و آغوش خانواده برگردند.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای آزادسازی این گروگان‌ها ادامه دارد و اخبار موثق متعاقباً اعلام خواهد شد به همین دلیل بهتر است تا زمانی که صحت اخبار در مورد آزادسازی این افراد مشخص نشده از نشر این موارد خودداری کرد.

شامگاه دوشنبه 23 مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند که در پی تلاش‌های به‌عمل‌آمده و رایزنی و تعامل با طرف پاکستانی به‌منظور آزادسازی مرزبانان و بسیجیان بومی ربوده‌شده توسط گروهک جیش الظلم در میرجاوه، 5 تن از آنان به‌نام‌های زبیر ریگی، سعید نوتی‌زهی، رسول گمشادزهی، محمد معتمدی و مهرداد آبار آزاد شدند و چهارشنبه 30 آبان به کشور بازگشتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ فرشاد آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ راز قتل سریالی 40 نفر با آتش سوزی انبار یک خانه لو رفت / زن خبیث هرگز دستگیر نشد+ عکس جزغاله شدن 5 دختر 13 ساله در جشن تولد همکلاسی شان + تصویر زن مستاجر مورد تجاوز پسر صاحب خانه قرار گرفت+عکس افزایش حقوق کارمندان در سال آینده مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا قباحت دختران و پسران در یک کنسرت قانونی جنجالی شد / دادستان واکنش نشان داد سرنوشت این زن مشهدی اشک ماموران پلیس را در آورد ! سلطان بانوی میلیاردر قماربازان ایران فرار کرد ! انتشار عکس زن و مردی که وحشت آفرین خیابان های تهران بودند! + جزییات جزییات پرونده لاکچری موزیسین تهرانی +فیلم و عکس احسان 34 ساله را می شناسید؟! / او در جردن وام های شومی می داد! + عکس تصاویر انتشار نیافته از تیم تروریستی در نقطه صفر مرزی سراوان + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: گروگان آزادی اخبار خیانت ایران و پاکستان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم آزادی مرزبانان عکس فیلم تهران زن پسر وحشتناک مرد دستگیر شد جنسی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به کیفی‌سازی برنامه های سوم خرداد در استان مرکزی از استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه های سوم خرداد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در ستاد گرامیداشت مناسب‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی، با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی(ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان داشت.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد، افزود: رزمندگان سرزمین آفتاب در راه دفاع از میهن حضوری پررنگ در جبهه‌ها داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند. سوم خرداد، عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر سرآغاز پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است. دفاع از شرف، باورها و خاک کشور، سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت  است و مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

نظری تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را محور برنامه‌های نهادهای متولی در بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی به ماندگاری حماسه روز سوم خرداد کمک می‌کند بنابراین لازم است در هر شهرستانی، تعدادی برنامه غنی ویژه سوم خرداد پیش بینی و اجرا شود، همچنین در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز دستگاه‌های متولی در اعزام به مرقد مطهر امام، توجه به سفر اولی‌ها را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران در هرمزگان
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • آزادی جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان/ رهایی در مرز‌های شرقی
  • گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • رهایی گروگان ۶ ساله و دستگیری گروگانگیران‌ در هرمزگان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • رسانه‌های عبری: نتانیاهو در منگنه است و حکم‌های بازداشت خواب را از چشمانش ربوده است