Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@04:00:07 GMT

فراخوان طرح «راویان حاشیه‌نشینی»

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۲۵۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عباس محمدیان  گفت: با هدف بازتاب مشکلات و مسائل مناطق حاشیه شهر و رفع دغدغه‌های مردم، از اهالی رسانه اعم از خبرنگاران و عکاسانی که تمایل به همکاری در گروه «خبرنگاران جهادی رسانه» را دارند دعوت به عمل می‌آوریم.

عباس محمدیان افزود: در راستای رسالت سازمان بسیج رسانه و هم‌افزایی جبهه رسانه استان در جهت کمک به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم طرح «راویان حاشیه‌نشینی» به این هدف مهم می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در پذیرش خبرنگاران و عکاسان در این طرح وجود ندارد، بیان کرد: ایجاد تشکلی از خبرنگاران و عکاسان جهادی که برای پوشش مسائل مردم در مناطق محروم گردهم بیایند و با اتکا به توان قلم و هنر خود در جهت محرومیت‌زدایی در جامعه گامی تاثیرگذار بردارند از اهداف این طرح است.

محمدیان خاطرنشان کرد: در این طرح هر هفته در قالب گروهی از خبرنگاران و عکاسانی که اعلام آمادگی کنند، به منطقه‌ای محروم و حاشیه‌نشین سر می‌زنیم و در قالب گزارش، خبر، یادداشت و عکس مسائل و دغدغه‌های مردم در رسانه‌ها بازتاب داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه علاقمندان به همراهی در این طرح می‌توانند به شماره تماس ۰۹۳۵۶۰۵۷۲۴۹ یا آیدی تلگرام: @Ayene_resane نام‌نویسی کنند؛ افزود: در ادامه این طرح برای تشکل خبرنگاران جهادی برنامه‌های دیگری نیز داریم که به فراخور زمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمدیان بعد از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو تهران (فرصت‌های سرمایه گذاری کشور) در گفت و گو با بخش خبر شبکه باران اظهار کرد: در این نمایشگاه که مدیران اقتصادی گیلان در آن حضور خواهند داشت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، زنجیره ارزش نوغان در پوشاک و زنجیره ارزش گردشگری در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی از همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دعوت کرد تا از غرفه گیلان بازدید کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان افزود: بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان گیلان برای جذب سرمایه گذار واقعی تهیه شده است و همچنین در نمایشگاه اکسپو تهران نیز با پیگیری‌های خوب استاندار، حدود ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری را با ۹۰ همت اعتبار آماده و مهیا کرده‌ایم که امیدواریم با عملیاتی شدن آن‌ها شاهد جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری در گیلان باشیم.

محمدیان با بیان اینکه گیلان از حیث نرخ بیکاری از میانگین کشوری پایین‌تر است، عنوان کرد: انتظار داریم با مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده نرخ بیکاری در استان گیلان در طول سال ۱۴۰۳ یک واحد دیگر کاهش پیدا کند.

کد خبر 6089988

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد