Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیس احتمالا به طور قرضی راهی آرسنال می‌شود. بارسا در وهله اول خواهان بند خرید اجباری در پایان فصل است اما اگر توپچی ها مخالف بودند، بارسا به یک انتقال قرضی صرف هم احتمالا رضایت خواهند داد.

طرفداری - بارسلونا ظاهرا مشکلی با قرض دادن دنیس سوارز، هافبک اسپانیایی خود ندارد.

به گزارش ادو پالو از موندو دپورتیوو، بارسا در حال مذاکره با آرسنال بر سر انتقال دنیس سوارز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیس گزینه بازی در میلان و چلسی را رد کرده و در حال حاضر آرسنال تنها گزینه او است. بارسا در مذاکرات اولیه خواهان انتقال دائم دنیس بود ولی دست آرسنال برای هزینه کردن در ژانویه بسته است و از همین رو گزینه انتقال قرضی روی میز قرار گرفت. هفته آینده دو باشگاه بار دیگر مذاکره خواهند کرد. بارسا می‌خواهد اگر قرار بر انتقال قرضی دنیس شد، بند خریدش اجباری باشد که باید دید آرسنال آن را می‌پذیرد یا نه.

ناگفته نماند که پپ سگوارا، مدیرورزشی بارسلونا حتی با انتقال قرضی دنیس سوارز - بدون بند خرید دائم - نیز موافق است چون اعتقاد دارد دنیس می‌تواند با درخشش در تیمی دیگر، چندین میلیون یورو بر قیمتش بیافزاید. قرارداد دنیس تا سال 2020 اعتبار دارد و بارسا امیدوار است بتواند در تابستان رقم خوبی از فروش او به جیب بزند. بنابراین در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که یا دنیس به طور قرضی راهی آرسنال می‌شود (با یا بدون بند خرید دائمش مشخص نیست) یا تا پایان فصل در بارسا می‌ماند.

مذاکرات دو تیم طی روزهای آتی همه چیز را مشخص خواهد کرد. چیزی که باعث می‌شود داستان جدایی دنیس این بار جدی‌تر از همیشه باشد، تمایل خود بازیکن به جدایی است. چیزی که در پنجره‌های نقل و انتقالاتی قبلی سابقه نداشت. قیمت دنیس را 22.5 میلیون یورو تخمین می‌زنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون

آفتاب‌‌نیوز :

بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیز‌ها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد، ولی خیلی چیز‌ها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم