Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@07:13:38 GMT

خودشیفتگی ترامپ کار دستش داد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۲۶۱۱

خودشیفتگی ترامپ کار دستش داد

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به قوت گرفتن گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال استیضاح خود بعد از آغاز به کار مجلس نمایندگان با اکثریت دموکرات واکنش نشان داده و آن را رد کرده است.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، ترامپ که محتوای اکثر سخنانش درباره خودش را معمولاً صفت‌های «عالی» تشکیل می‌دهد در توئیتر نوشت: «چطور می‌توانید رئیس‌جمهوری را استیضاح کنید که شاید در بزرگترین انتخابات تمام ادوار پیروز شده، هیچ کار اشتباهی انجام نداده (تبانی با روسیه در کار نیست، این دموکرات‌ها بودند که تبانی کردند)، موفق‌ترین دو سال را نسبت به هر رئیس‌جمهور دیگر داشته و با محبوبیت 93 درصدی محبوب‌ترین جمهوری‌خواه در تاریخ این حزب بوده؟»

صحبت از احتمال استیضاح ترامپ در روزهای اخیر، بعد از شکایت‌نامه‌ای که دادستان‌ها از او در منطقه جنوبی نیویورک‌ تنظیم کرده‌اند شدت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن شکایت‌نامه، دادستان‌ها برای اولین بار به طور مستقیم ادعا کرده‌اند که اقدامات غیرقانونی وکیل ترامپ به دستور شخص او انجام شده است.


دموکرات‌ها در روزهای اخیر گفته‌اند که اقدامی که ترامپ انجام داده جزو «جرایم قابل استیضاح» است و او حتی ممکن است بعد از اتمام دوره اول ریاست‌جمهوری روانه زندان شود. «جری ندلر»، رئیس آتی کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا گفته که این ادعاها، در صورت اثبات مصداق «جرم قابل استیضاح» هستند.


مایکل کوهن که زمانی صندوقچه اسرار ترامپ محسوب می‌شد برای اولین بار در ماه سپتامبر ادعا کرد که ترامپ به او دستور داده این وجوه غیرقانونی را به عنوان حق‌السکوت به «استورمی دنیلز»، بازیگر فیلم‌های مستهجن و «کارن مک‌دوگال»، مدل نشریه «پلی‌بوی» پرداخت کند.


دادستان‌ها در یک سند اتهام که اخیراً برای کوهن تنظیم کرده‌اند ادعاهای او علیه ترامپ را تأیید کرده و خواستار در نظر گرفتن مجازات حبس برای کوهن شده‌اند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ترامپ خودشیفتگی استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ترامپ متهم است که از طریق وکلای خود به استورمی دنیلز بازیگر فیلم های مستهجن حق السکوت پرداخته است.

کد خبر 847274 برچسب‌ها خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • پریناز ایزیار و حلقه طلای خاصی که دستش کرد | چهره سرشناس سینمای ایران ازدواج کرده است؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید/ رابطه عجیب صدای بلند خودرو و ابتلا به سادیسم، روان‌پریشی و خودشیفتگی
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام