Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلایلی که موجب شده، سانتیاگو سولاری از حضور در رئال مادرید خوشحال نباشد.

طرفداری- سانتیاگو سولاری اصرار دارد که شرایط در مادرید برای او و کهکشانی ها بر وفق مراد است اما دلایلی وجود دارد که باعث شده او سردرگم باشد تا شرایط آن طور که او می گوید، راضی کننده نباشد. 

سایت مارکا، در یادداشتی شش دلیلی که می توان گفت سولاری از اوضاعش در رئال مادرید راضی نیست را عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که سولاری جانشین جولین لوپتگی شده است، رئال مادرید پیشرفتی در کار رئال مادرید حس می شود. آن ها از رتبه نهم جدول به رتبه چهارم رسیدند ولی همچنان از رقیب دیرینه شان یعنی بارسلونا عقب هستند. سانتیاگو سولاری در مصاحبه ها و کنفرانس های مطبوعاتی از عملکردش دفاع می کند اما دلایل بسیاری برای او و هواداران لوس بلانکوس وجود دارد که از این شرایط ناراضی باشند. 

جایگاه لیگ 

در حال حاضر کهکشانی ها در رتبه چهارم جدول لالیگا جای دارند و هفت امتیاز با صدرنشین لیگ یعنی بارسلونا فاصله دارند. در هفته دهم لالیگا، رئال مادرید به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 5-1 شکست خورد تا شب سختی را هواداران رئال مادرید پشت سر بگذارند. این باخت مقابل آبی اناری ها منجر به زیاد شدن فاصله امتیازی و اخراج جولین لوپتگی شد. بعد از آن، سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید نشست و آمار 5 برد، 1 تساوی و 1 شکست را ثبت کرد. پایین بودن از اتلتیکو مادرید و بارسلونا برای هواداران رئال مادرید، قابل هضم نیست و به همین دلیل می تواند مشکلات ذهنی برای سولاری ایجاد کند.

عملکرد تیم

بهترین بازی این فصل رئال مادرید را می توان به بازی رفت در مقابل رم عنوان کرد. در آن بازی هدایت رئال مادرید را جولین لوپتگی بر عهده داشت اما بعد از آن، بازی و عملکرد خوبی از بازیکنان رئال مادرید ندیدیم. عملکرد تیمی کهکشانی ها با فصل پیش، قابل مقایسه نیست و ستارگان این تیم به نوعی در سطح معمولی فوتبال بازی می کنند و این عملکرد زیر نظر سولاری با تیمی که 8 کاندید برای تیم منتخب سال داشت، قابل قبول نیست.

دو لکه سیاه

سولاری در کارنامه اش دو لکه سیاه دیده می شود. شکست مقابل ایبار و زسکامسکو لکه های سیاهی هستند که عملکرد سولاری را زیر سوال برده است. اگر شکست مقابل ایبار اتفاق نیافتاده بود، کهکشانی ها در فاصله یک امتیازی با اتلتیکو و چهار امتیازی بارسلونا در رتبه سوم جدول بودند. همچنین رئال مادرید در نبردهایش مقابل زسکامسکو شکست نخورده بود تا اینکه یک شکست 3-0 باعث شد آن ها با دل خوش به مرحله حذفی صعود نکنند. 

طاعونی به اسم مصدومیت

شاید این مورد ربطی به عملکرد سانتیاگو سولاری نداشته باشد اما دست او به علت مصدومیت های پیاپی ستارگان این تیم، خالی است. از زمانی که سولاری روی نیمکت رئال مادرید نشسته است، مارکو آسنسیو، گرت بیل(2بار)، مارکوس یورنته، ماریانو دیاز(2بار)، مارسلو، سرخیو رگیلون و ناچو مصدوم شده اند. 

مسئله ایسکو

سولاری از همان ابتدا با ایسکو ستاره اسپانیایی کهکشانی ها که مورد اعتماد فلورنتینو پرز هم است، مشکل داشته است. از نظر سولاری، ایسکو سرعت لازم را به بازی تیم نمی دهد و فرصت بازی زیادی به او نمی دهد حتی زمانی که آسنسیو و گرت بیل هم مصدوم هستند، او اولویت اول مربی آرژانتینی نیست. وضعیت ایسکو تبدیل به یک حاشیه بزرگ پیرامون تیم شده است که هر چه سریعتر سولاری باید این مشکل را حل کند.

سکوهای خالی برنابئو

یک واقعیتی که سولاری نمی تواند از آن اجتناب کند، سکوهای خالی مانده سانتیاگو برنابئو می باشد. هواداران نقش بزرگی در روحیه و انگیزه تیم دارند اما هواداران رئال مادرید با خالی نگه داشتن سکوهای سانتیاگو برنابئو به نوعی اعتراض خودشان را به فلورنتینو پرز و سولاری نشان می دهند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!

ستاره جوان انگلیسی رکورد جدیدی را در رئال مادرید به ثبت رساند.

طرفداری | جود بلینگام به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد.

جود بلینگام با گلزنی مقابل بارسلونا و تکمیل کامبک شیرین رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، به بهترین گلزن انگلیسی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. پیش از بلینگام، دیوید بکام و لوری کانینگام با 20 گل این رکورد را به طور مشترک در اختیار داشتند. جود بلینگام در حالی رکورد بکام و کانینگام را شکسته که از این دو ستاره سابق رئال، به ترتیب 123 و 27 بازی کم‌تر انجام داده‌است.

گلزن‌‍ترین بازیکنان انگلیسی تاریخ رئال مادرید جود بلینگام؛ 21 گل در 36 بازی دیوید بکام؛ 20 گل در 159 بازی - لوری کانینگام؛ 20 گل در 63 بازی

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم