Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت قایقرانی لرستان،  ،اظهار کرد: قایقرانی لرستان با توجه به سطح امکانات وتجهیزات اندک و  در مقایسه با استانهای که حتی به آب های آزاد نیز متصل بوده ودارای امکانات  بیشتری نیز هستند، عملکرد قابل توجهی داشته به گونه ایی که قایقرانان لرستانی در قالب تیم های ملی در افتخارات این ورزش برای کشور سهیم وشریک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه لرستان دارای ظرفیت های خوبی در ورزش قایقرانی است، افزود: قایقرانان لرستانی هم از لحاظ فیزیکی و هم از نظر جسارت وشهامت  در کشور سرآمد هستند.

 عزیزپور با تاکید برلزوم توسعه قایقرانی در سطح  استان ،تصریح کرد: هیئت جدید با برنامه ریزی های لازم ،قایقرانی را در تمام شهرستانهای استان خصوصا شهرهایی که در مجاورت منابع  آبی برای  راه اندازی این رشته قراردارند توسعه دهد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  سدهای ساخته شده در استان ، رودخانه ها وروان آب ها وهمچنین دریاچه کیو را یک ظرفیت مهم برای توسعه رشته های مختلف قایقرانی دانست وگفت: ورزشکاران قایقران خرم آبادی در تمریناتشان  از لحاظ  توریستی به دریاچه کیو خرم آباد جایگاه ویژه ای داده  وبر جذابیت این دریاچه زیبا افزوده اند.

عزیزپور قایقرانی را رشته ایی قابل احترام عنوان کرد و یادآورشد: جا دارد که این رشته  در تمام استان  گسترش پیدا کند .

 او با تاکید براین نکته که نیازمند اخلاق مداری در ورزش هستیم ، بیان کرد: این وجه مهم در ورزش همیشه درجامعه  قایقرانی لرستان  رعایت شده وقایقرانان  لرستانی  از این لحاظ قابل تقدیر هستند.

عزیزپور با تاکید بر حمایت از ورزشکاران وقایقرانان لرستان ، ادامه داد: نیازبوده از قایقرانان لرستانی برای حضوردر تیم ملی و شرکت در مسابقات آسیایی ،بین المللی وجهانی حمایت کنیم واز این لحاظ تلاش های دستگاه ورزش استان نتیجه بخش بوده که ادر نهایت منجربه کسب مدال آوری و موفقیت قایقرانان این استان در رقابت های فراملی نیز شد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان همچنین  گفت: در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان که  اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد ازقهرمانان ومدال آوران لرستانی ورزش قایقرانی نیز تجلیل خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب های آزاد اخلاق تیم ملی تیم های ملی رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود

سرمربی میلان در خصوص تعویض لیائو می‌گوید او به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف حاضر نبود

طرفداری | استفانو پیولی، سرمربی میلان، از هواداران این تیم بابت اعتراضشان عذرخواهی نکرد، اما اذعان داشت که روسونری‌ باید مقابل جنوا پیروز می‌شد.

دو تیم میلان و جنوا در یک بازی جذاب و تماشایی و پرگل به تساوی 3-3 رسیدند تا روسونری و هواداران این تیم، یک ناکامی دیگر را هم تجربه کنند. پس از پایان بازی هواداران دوآتشه میلان به سرمربی تیم خود اعتراض کردند اما پیولی حاضر نشد از آنها عذرخواهی کند. پیولی در مصاحبه با DAZN  از تساوی تیمش برابر جنوا گفت.

میلان 3-3 جنوا؛ گامی لغزان به‌سوی نایب‌قهرمانی بازی مقابل جنوا

شروع ضعیفی داشتیم و در 20 دقیقه ابتدایی تمرکز و انسجام لازم را نداشتیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم. سپس، فرصت‌های زیادی خلق کردیم، اما اشتباهات زیادی هم داشتیم. مشکل از تعهد و تلاش ما نیست. با کیفیت به بازی برگشتیم و گلی دریافت کردیم که می‌توانستیم از آن جلوگیری کنیم. این واقعیت ماجراست.

امروز مجبور بودیم مقابل تیمی که با تعداد زیادی بازیکن دفاع می‌کرد، عملکردی متفاوت داشته باشیم. اگر می‌خواهید هجومی و خطرناک باشید، باید ریسک‌هایی را متحمل شوید.

اعتراض هواداران میلان

در مورد اعتراض هواداران میلان، باید بگویم که عملکرد تیم قابل قبول بود، اما نتوانستیم به پیروزی حیاتی دست پیدا کنیم. در چهار بازی اخیرمان به پیروزی نرسیده‌ایم. هواداران به این شکل اعتراض خود را نشان دادند و ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم.

باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم و تا پایان فصل به بهترین شکل ممکن کار کنیم. هواداران ما همیشه حامی ما بوده‌اند. اگر آنها به این شکل اعتراض می‌کنند، دلیلی دارد و ما باید به تلاش خود ادامه دهیم و سعی کنیم بیشتر کار کنیم، چون کیفیت لازم برای پایان خوب فصل را داریم.

متاسفم که نتوانستیم به پیروزی برسیم، چون این پیروزی برای جایگاه ما در جدول خیلی مهم بود. بازی با یوونتوس متفاوت بود؛ دو تیم با رویکردی متفاوت به میدان رفتند.

آینده شغلی پیولی

می‌دانم که حذف از لیگ اروپا در ارزیابی فصل و آینده من در باشگاه تاثیرگذار خواهد بود. به نظرم مقابل رم می‌توانستیم عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

رافائل لیائو

رافائل لیائو پس از تعویض از سوی هواداران میلان هو شد. پیولی در خصوص وینگر پرتغالی تیمش می‌گوید:

رافا به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف حضور نداشت. من به وینگری نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه جریمه نفوذ کند و اوکافور این کار را به نحو بهتری انجام داد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است؛ همه بازی‌ها و عملکردها یکسان نیستند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • خبر خوش برای لرستانی‌ها؛ مجوز سد معشوره صادر می‌شود‌
  • وزیر نفت با وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی دیدار کرد/ مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد 
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود