Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارلمان ونزوئلا همسو با آمریکا، مشروعیت دور دوم ریاست جمهوری رئیس جمهوری این کشور را رد کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، پارلمان ونزوئلا امروز شنبه در همسویی آشکار با آمریکا، مشروعیت دور دوم ریاست جمهوری نیکلاس مادورو رئیس جمهوری این کشور را رد کرد.

«خوان گوآیدو» (Juan Guaido) رئیس جدید پارلمان ونزوئلا در همسوئی آشکار با آمریکا در این خصوص مدعی شد: ما عدم مشروعیت نیکلاس مادورو را مورد تأکید قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، از ۱۰ ژانویه، وی غاصب ریاست جمهوری این کشور خواهد بود. پس از این تاریخ، پارلمان ونزوئلا تنها نماینده مشروع مردم این کشور خواهد بود.

لازم به ذکر است، در پی صدور اعلامیه‌ای منطقه‌ای توسط «گروه لیما» (Lima Group) که از «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا می‌خواهد در روز دهم ژانویه از تکیه مجدد بر کرسی ریاست جمهوری این کشور خودداری کند، دولت جدید و چپ گرای مکزیک پیشتر با عدم حمایت از این اعلامیه از دولت‌های منطقه خواست تا از مداخله در امور داخلی ونزوئلا بپرهیزند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ونزوئلا مادورو مشروعیت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه