Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:48:46 GMT

تیم فوتبال 90 ارومیه چهار بازیکن جدید جذب کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۳۱۵۶

تیم فوتبال 90 ارومیه چهار بازیکن جدید جذب کرد

ارومیه- ایرنا- مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: این تیم برای حضوری پرقدرت در رقابت های نیم فصل دوم لیگ دسته یک باشگاه های کشور /جام آزادگان/ چهار بازیکن جدید در پست های مختلف به خدمت گرفت.

یحیی بهاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عبدالصمد احمدی، دروازه ‌بان سابق تیم‌های گل ‌گهر سیرجان و نفت ‌گاز گچساران، رضا نبی ‌زاده بازیکن سابق تیم های ملوان بندر انزلی و فولاد یزد، پیمان پورصادقی مهاجم سابق تیم‌های آلومینیوم اراک و شهرداری بندرعباس و محمد جلیزی مهاجم سابق استقلال اهواز، بازیکنان جدید این تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: طی روزهای گذشته اردوی آمادگی تیم 90 ارومیه در تهران برپا شده که نتایج خوبی در پی داشته است.
وی بیان کرد: با وجود شکست یک بر صفر مقابل اکسین البرز در یک دیدار تدارکاتی، عملکرد بازیکنان در این دیدار دوستانه و تدارکاتی رضایت بخش بود.
به گزارش ایرنا تیم 90 ارومیه در نخستین دیدار دور برگشت این رقابت ها روز پنجشنبه /20 دی ماه جاری/ در زمین چمن ورزشگاه تهرانسر به مصاف بادران تهران می رود.
تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته پایانی و شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان با نتیجه 2 بر صفر مقابل ملوان بندر انزلی شکست خورد.
شاگردان وحید بیاتلو در تیم فوتبال 90 ارومیه نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک کشور را با کسب 14 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به پایان رساندند و برای جبران امتیازهای از دست رفته چشم امید به دیدارهای دور برگشت دارند.
16 تیم گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته یک رقابت می کنند.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته يك 90 اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد