Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@13:53:58 GMT

نشست خبری مستند «راه طی شده» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۳۴۴۴

نشست خبری مستند «راه طی شده» برگزار شد

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، پس از نمایش فیلم در نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، نشست خبری مستند «راه طی شده» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور عصر امروز در سینما فلسطین، برگزار شد.

ملاقلی‌پور در نشست این مستند که  بعد از اکران این فیلم در سالن شماره یک سینما فلسطین برگزار شد، به تشریح چگونگی ساخت این فیلم  پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملاقلی‌پور گفت: نقدهای زیادی به فیلم شد كه همه نقدهای سیاسی بود، حتی حسام الدین آشنا توئیت زِد و اعلام خطر كرد و بعد معلوم شد هیچ گونه قائلی به آن نبود و حتی در توییتش اینطور میشد فهمید كه حق ندارید بازرگان را نقد كنید.

وی تصریح کرد: كل دوستان و خانواده بازرگان آمدند و فیلم را دیدند، حتی فرزند بازرگان در نامه و پیامهایش كه شاكی بود، گفته بود بر اساس صدا و مقداری تصاویر بوده كه به دستم رسید و نقد كردم كه بعدها هم بیان كرد: کلا نقدپذیری در جامعه ما پائین است، زیرا اول باید دید و شنید و بعد راجع به آن بحث و نقد كرد.

ملاقلی‌پور در ادامه سخنانش اظهارداشت: ما بالای ٥ الی ۶ و حتی برخی‌ها ١٢ساعت فیلم گرفتیم و بلندترین فیلم مستند است. ما با نشان دادن آینه خواستیم نشان دهیم كه روای پشت دوربین همانجاست.

تقی‌زاده پژوهشگر در ادامه این نشست خبری گفت: این كار سه نفره بود كه بیشترین تلاش و مطالعه از سوی ملاقلی‌پور بوده است. شخصیت بازرگان شخصیت پیچیده ای است كه حضور ایشان در كوران حوادث را نشان می دهد.

وی افزود: این فیلم به سختی توانست كل را در یك مستند جمع كند، چرا كه اگر بخواهید در مورد بازرگان کار کنید باید یك سریال چند قسمتی ساخت، اما الان تبدیل به یك فیلم مستند شد.

وی گفت: انتقاد از شخصیت‌های سیاسی، سخت است و تهور می‌خواهد كه ملاقلی‌پور نترسید، انتقادات زیادی شد و ملاقلی‌پور خط‌شكنی كرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)



منبع:چند ثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم) این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم) برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم)

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد