Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جدایی گادوین منشا در صدد جذب مهاجم است و بر این اساس، برانکو اوانکوویچ پس از حضور در کرواسی با ماریو بودمیر، مهاجم ۳۲ ساله و ۱۹۳ سانتی متری باشگاه دیناموزاگرب مذاکره کرد و پس از توافقات اولیه، مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش نویس قرارداد را برای او ارسال کردند تا پس از امضا قرارداد، بودمیر سرخپوش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های کروات و نزدیک به باشگاه دینامو خبر دادند که کار حضور شماره ۹ بلند قامت در این تیم تمام شده و او به لیگ ایران می‌رود و حضور او در تیم مربی کروات (برانکو ایوانکوویچ) قطعی است، اما زمانیکه برای پیگیری این خبر با ایرج عرب، سرپرست باشگاه گفت و گو کردیم و او بیان کرد، کار‌ها درحال انجام است و با پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس صحبت کنید. خمارلو  هم در گفت و گو با ما  اظهار داشت پیش نویس قرارداد بودمیر برای او ارسال شده و آن‌ها درحال بررسی هستند.

به نظر می‌رسد حضور این مهاجم در پرسپولیس قطعی شده و تنها تشریفات اداری باقی مانده است تا او به جمع سرخپوشان بپیوندد. بودمیر سابقه حضور در آپوئل نیکوزیای قبرس و ... دارد و در انتخابی لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی کرده است.

مهاجم کروات در این فصل لیگ کرواسی همراه با دیناموزاگرب در چارچوب ۸ دیدار ۵ گل به ثمر برساند، اما کادرفنی از او راضی نیست و در صدد ترک لیگ کرواسی و حضور در ایران است. سرخپوشان تاکنون سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری و محمد نادری را جذب کردند و بودمیر هفتمین خرید پرسپولیس محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نام مهاجم جدید پرسپولیس لو رفت

"ماریو بودیمیر" به پرسپولیس پیوست +سند

آشنایی با مهاجم مد نظر برانکو/ بلند قامت و گلزن

انتهای پیام/

بودمیر پرسپولیسی می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

کد خبر 849138 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام فوتبال باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • کونسیسائو: طارمی جوری بازی کرد انگار قرارداد ۱۰ساله دارد
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس