Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@12:04:37 GMT

متلک برنی سندرز به ترامپ درباره تعطیلی دولت

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۳۸۵۱

ساعت 24- برنی سندرز سناتور دمکرات با انتقاد از ترامپ خواستار پایان دادن به تعطیلی دولت آمریکا شد.

برنی سندرز سناتور دمکرات با انتقاد از ترامپ خواستار پایان دادن به تعطیلی دولت آمریکا شد.

اصرار ترامپ بر ادامه تعطیلی دولت تا تامین بودجه ساخت دیوار در مرز مشترک آمریکا با مکزیک، صدای سناتور های آمریکایی را در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سناتور برنی سندرز از ایالت ورمونت در حساب توئیتری خود نوشت: آقای رئیس جمهور ترامپ! کارمندان فدرال، میلیاردر نیستند. آنها باید به بچه های خود غذا بدهند و قسط وام های مسکن خود را بپردازند . هم اکنون به تعطیلی دولت پایان دهید و با کارمندان فدرال با احترامی که شایسته آن هستند، برخورد کنید.

سناتور بن کاردین از ایالت مریلند هم در حساب توئتیری خود نوشت: در حالی که رئیس جمهور آمریکا دولت را سر موضوع احداث دیوار به گروگان گرفته است، کارگران دولت فدرال دچار رنج و مشقت شده اند.

بسیاری از اعضای گارد ساحلی، ماموران اجرای قانون، و کارکنان ناسا در حال حاضر نمی توانند قبوض خود را پرداخت کنند . این شرم آور است. من طرحی را برای کمک به آنها ارائه کردم .

خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برنی سندرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، برنی سندرز، سناتور چپ‌گرای آمریکایی، با یادآوری به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بر لزوم اشتباه نگرفتن محکومیت کشتار غزه با یهودستیزی تأکید کرد.

سندرز خطاب به نتانیاهو گفت: گفتن اینکه کابینه شما ۳۴۰۰۰ نفر را در ۶ ماه کشته است نه یهودستیزی است و نه حمایت از جنبش حماس.

وی افزود: محکوم کردن تخریب دانشگاه‌ها و مدارس غزه توسط کابینه نتانیاهو و محروم کردن ۶۲۵۰۰۰ نفر از آنها از تحصیل، یهودستیزی نیست.

وی گفت: اینکه می‌گوییم زیرساخت‌های غزه، سیستم بهداشتی آن و ۲۲۱ هزار خانه را ویران کردید، یهودی ستیزی نیست.

سندرز دو روز پیش گفت آنچه اسرائیل در غزه انجام می‌دهد دیگر جنگ علیه حماس نیست، بلکه بیشتر برای از بین بردن بافت زندگی فلسطینی‌ها است.

سندرز در سخنرانی خود در کنگره برای تصویب کمک‌های خارجی از جمله کمک نظامی به اسرائیل توضیح داد که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد تصادف یا اشتباه جنگی نیست، بلکه یک سیاست حساب شده است که بیش از ۶ ماه است که به طور سیستماتیک اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توان به این حقایق نگاه کرد و به این نتیجه نرسید که سیاست کابینه اسرائیل با هدف تبدیل غزه به منطقه‌ای غیرقابل سکونت بوده است و این همان چیزی است که در واقعیت رخ می‌دهد.

این سناتور آمریکایی همچنین از همدستی آمریکا در جنگ غزه انتقاد کرد و گفت که جنگ غزه جنگ اسرائیل و آمریکا محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بیشتر بمب‌ها و تجهیزات نظامی مورد استفاده اسرائیل در غزه توسط کشور ما با پول مالیات دهندگان آمریکایی تهیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا میلیارد‌ها دلار به کابینه نتانیاهو می‌دهد که مرز‌های غزه را می‌بندد و مانع از رسیدن مواد غذایی و پزشکی به محرومان می‌شود.

دیگر خبرها

  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • بازداشت صدها نفر از حامیان فلسطین در نیویورک
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود