Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عزت الله یوسفیان ملا»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، در گفتگو با برنا درباره موضوع یارانه پنهان در لایحه بودجه 98 که توسط رییس جمهور مطرح شده است، گفت: یارانه پنهان می تواند شامل یارانه های کالا و نقدی پنهان و یارانه های کلان دولت در حوزه انرژی و سوخت و گاز و ... باشد.

وی در ادامه این مطلب افزود: در مورد سوخت یارانه کلانی در حال پرداخت است، یعنی قیمت تمام شده بنزین حداقل دو و نیم برابر قیمتی است که عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفیان ملا درباره سوء استفاده از یارانه های پنهان دولت در حوزه سوخت و انرژی گفت: در مقابل نیز هر کس قدرت مالی دارد از این یارانه پنهان استفاده بیشتری می کند. تصور کنید کسی که قدرت خرید 10 خودرو را دارد می تواند 10 برابر یک خودرو از عرضه بنزین و یارانه ای که دولت در این خصوص در بنزین در نظر گرفته، استفاده کند و هیچ سقفی هم ندارد.

وی بیان کرد: البته این موضوعات نباید بهانه ای برای گران شدن سوخت شود و موضوع قاچاق سوخت نباید منتهی به افزایش قیمت آن شود.

یوسفیان ملا درباره موضوع قاچاق سوخت همچنین گفت: موضوع قاچاق سوخت مساله پنهان و غیرقابل ردگیری نیستدر دریا لوله گذاشته اند و مستقیم این قاچاق را انجام می دهد.

وی ادامه داد: من سوال می کنم آیا باند و فرد و گروهی که مستقیم بنزین را از پمپ بنزین به لوله‌هایی که در دریا کار گذاشته اند می آورند و سوخت را قاچاق می کنند قابل ردیابی و پیگیری نیستند؟!

یوسفیان ملا تاکید کرد: اگر نمی توانیم جلوی قاچاق سوخت را بگیریم نمی توانیم به مردم بگوییم چون قاچاق می شود بنابراین ما سوخت را گران می کنیم تا برای قاچاقچی صرفه اقتصادی نداشته باشد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 98 تصریح کرد: مجلس در لایحه بودجه 98 اجازه گران شدن بنزین و سوخت را نمی دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین بودجه قاچاق لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس سونگون از شکست برابر سایپا گریخت/ توقف آریو برابر دریا بابل

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال، امروز چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد و تیم‌های آریو اسلامشهر و مس شهر بابک برابر رقبای خود متوقف شدند. سایپا هم که تا دقایق پایانی از مس سونگون پیش بود گل تساوی را دریافت کرد تا این بازی با تساوی یک به یک خاتمه پیدا کند.

مربع صعود به لیگ برتر

در حال حاضر ۴ تیم خیبر خرم آباد، چادرملو اردکان، فجر سپاسی و نفت مسجد سلیمان گزینه‌هایی هستند که شانس صعود به لیگ برتر را در اختیار دارند و لغزش هرکدام از تیم‌ها می‌تواند هزینه سنگینی برایش به دنبال داشته باشد.

۵ ضلعی سقوط

در انتهای جدول لیگ دسته اول، خوشه طلایی، شاهین بندر عامری، داماش گیلان، دریا بابل، شهرداری آستارا تیم‌هایی هستند که با خطر سقوط به لیگ دسته دوم دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدوارند در هفته‌های پایانی بتوانند امتیازات لازم را برای بقا در لیگ دسته اول کسب کنند.

نتایج دیدارهای هفته سی‌ام به شرح زیر است:

* آریو اسلامشهر صفر - دریا بابل صفر
* مس سونگون صفر - سایپا یک
* مس شهر بابک صفر - مس کرمان صفر
* چادرملو اردکان یک - خوشه طلایی صفر

* شهر راز شیراز صفر- فجر سپاسی یک
* نفت مسجدسلیمان صفر - داماش گیلان ۲ (در حال برگزاری)
* خیبر خرم آباد یک - شهرداری آستارا صفر (در حال برگزاری)
* پارس جنوبی جم ۲ - نفت و گاز گچساران صفر (در حال برگزاری)

کد خبر 6100849

دیگر خبرها

  • مس سونگون از شکست برابر سایپا گریخت/ توقف آریو برابر دریا بابل
  • چرا ترانزیت جاده ای ۹ برابر ترانزیت ریلی است؟
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!