Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@02:03:53 GMT

صحنه غیرمنتظره‌ای که اشک عروس را درآورد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۴۵۷۲

صحنه غیرمنتظره‌ای که اشک عروس را درآورد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام عجیب مسئول تدارکات و برگزاری یک جشن عروسی موجب شد تا یک عروس جوان با بدترین صحنه زندگی اش در بهترین روز زندگی اش مواجه شود. در حالی که عروس به همراه داماد خود را آماده بریدن کیک می‌کردند ناگهان متوجه شدند که کیک واقعی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزاری عروسی در عملی عجیب اقدام به آماده کردن یک کیک مصنوعی که از جنس یونولیت یا پلاستوفوم ساخته شده بود برای عروس و مهمانانش کرده بود.

این در حالی بود که " شین تامایو" ۲۶ ساله به همراه همسرش " جهون چن " ۴۰ ساله اهل پاسینگ فیلیپین مبلغ ۱۴۰۰۰۰ پزوی (۲۱۰۰ دلار) برای جشن عروسی خود هزینه کرده بودند. این زوج پس از تاخیر در آماده شدن غذا برای مهمانان تصمیم گرفتند با بریدن کیک از آن‌ها پذیرایی کنند، اما هنگامی که قصد بریدن آن را داشتند با صحنه‌ای عجیب مواجه شدند.

در ویدئویی که منتشر شده است عروس جوان را لحظاتی پس از این حادثه عجیب و در حالی که در جمع دوستان و خانواده اش مشغول گریه کردن است نشان می‌دهد. پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس محلی فیلیپین اقدام به بازداشت مسئول برگزاری عروسی کرد.

شین در این باره گفت: " زنی که مسئول تدارک و آماده کردن غذا و کیک عروسی برای مهمانان بود جشن من را نابود کرد. هرگز به این اندازه در عمرم تحقیر نشده بودم. این بدترین خاطره زندگی ام بود که هرگز آن را از یاد نخواهم برد. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

بدترین صحنه ای که عروس در روز عروسی اش با آن روبرو شد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلیپین جذاب ترین ها حوادث عروسی عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، جوان باغیرت کاشمری در جریان درگیری و دفاع از سه دختر نوجوان در برابر مزاحمت دو راکب یک موتور سیکلت، مجروح شد.

ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود. این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری ها حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود.

متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

فیلم این درگیری را در ادامه ببینید.

کد خبر 847503 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید اوباشگری اراذل و اوباش زنان

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر