Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نوزاد و یک کارگر ساختمان پس از سقوط از ارتفاع، به طور معجزه‌آسایی جان سالم به در بردند.

به گزارش شریان نیوز،  نوزاد هشت ماهه‌ای که از دستان پدرش لیز خورده و از طبقه اول ساختمان سقوط کرده بود و همچنان کارگر 25 ساله‌ای که از طبقه نهم یک ساختمان پایین افتاده بود، هر دو بدون هیچ جراحتی جان سالم به در برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شنبه شب یک نوزاد از دستان پدرش سر خورد و به طبقه همکف سقوط کرد. وی تنها دچار کبودی شده و اثری از خونریزی در وی مشاهده نشد. پزشکان بیمارستان نیز سلامت وی را تأیید کردند. شایعاتی مبنی بر اینکه پدر نوزاد فرزندش را عمداً به پایین پرتاب کرده باشد به گوش می‌رسد، اما هیچ پرونده‌ای ثبت نشده است.

در حادثه دیگری در منطقه ماهارشترا، کارگر جوان 25 ساله‌ای به نام آرون کومار از طبقه نهم یک ساختمان در حال ساخت سقوط کرد و روی یک توده شن افتاد. کومار به بیمارستان منتقل و مشخص شد که خطری وی را تهدید نمی‌کند. پرونده‌ای پیرامون این موضوع در صورت لزوم تشکیل خواهد شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم