Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@22:14:02 GMT

برخورد شدید تریلی-نیسان در جاده قدیم قم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۵۳۹۷

 مهدی فراهانی با اعلام سانحه شدید درجاده قدیم قم-تهران عنوان کرد: این ماموریت ازطریق تماس‌های مردمی به اورژانس قم اعلام شد که پس ازوصول دودستگاه امبولانس اورژانس ۱۱۵ بلافاصله از پایگاههای اورژانس خلیج فارس و المهدی اتوبان قم ‌به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس قم افزود: در ارزیابی نهایی پرسنل اورژانس ازاین حادثه مشخص گردید که راننده نیسان که اقایی حدود ۳۵ ساله است درمحل به علت شدت آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین راننده خودروی سنگین هم دچارسوختگی حدود ۵۰ درصد شد که پس ازدریافت خدمات اولیه درمانی توسط کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه ‌توسط امبولانس اورژانس به بیمارستان فرقانی-نکویی انتقال داده شد.

فراهانی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعزام مجروح اقدامات درمانی در بخش سوختگی بیمارستان نکویی توسط کادر پرستاری وپزشکی بر روی این مصدوم آغاز شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قم خلیج فارس نیسان بیمارستان بیمارستان جاده خلیج فارس قم نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، زکریا اشک‌پور روز شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۶ روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس دوآب و ورسک و هلال ارفعده به محل حادثه واقع در عبور ارفعده اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۲ خانم و هشت نفر آقا بر اثر واژگونی مینی‌بوس مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران بیان کرد: مصدومان توسط تیم‌های اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی اولیه به بیمارستان شهدا زیراب منتقل شدند.

اشک‌پور گفت: در این حادثه مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • (ویدئو) برخورد شدید قطار با یک مرد مسن
  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • حرکت یافتن زندگی در چهارچرخ امداد
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا