Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اگر ما به‌ دنبال اصلاح نظام بانکي هستيم بايد سياست افزايش سرمايه بانک‌هاي توسعه اي خصوصاً بانک صنعت و معدن را جدي‌تر دنبال کنيم زيرا با توجه به شرايط پيش رو، سرمايه گذاريهاي جديد شرط مواجه شدن با رکود تورمي خواهد بود.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| اگر ما به‌ دنبال اصلاح نظام بانکي هستيم بايد سياست افزايش سرمايه بانک‌هاي توسعه اي خصوصاً بانک صنعت و معدن را جدي‌تر دنبال کنيم زيرا با توجه به شرايط پيش رو، سرمايه گذاريهاي جديد شرط مواجه شدن با رکود تورمي خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک صنعت و معدن، علي بختيار نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن با بيان اين مطلب افزود: با توجه به بحث اشتغال و جلوگيري از ابتلاي اقتصاد به بحران رکود تورمي، پشتيباني و تأمين مالي پرو‍‍ژه هاي صنعتي اهميت زيادي دارد.
وي گفت: مجلس در بودجه سال 97 تصميم گرفت 20 درصد از منابع طرحهاي سرمايه اي را کاهش داده و به اشتغال و بانکها اختصاص دهد.
بختيار بيان داشت: هم اکنون با توجه به شرايط واحدهاي توليدي مشکل کارخانه ها از بابت سرمايه در گردش حل نشده و ضمناً اين واحدهاي صنعتي براي توسعه مشکل دارند.
عضو کميسيون انرژي مجلس ادامه داد: اگرچه بانک صنعت و معدن در تخصيص و اعطاي تسهيلات خوب عمل کرده اما انتظارات ما در حوزه صنعت هنوز برآورده نشده است و براي تأمين نقدينگي واحدهاي توليدي دولت بايد از اين بانک توسعه اي حمايت کند.
وي در پايان خاطر نشان کرد: واحدهاي توليدي بسياري وجود دارند که براي تکميل پروژه و تأمين سرمايه در گردش در صف انتظارند و براي حل مشکل آنها و جلوگيري از تعطيلي اين واحدها و بيکاري افرادي که در بخش صنعت کشورمشغول به کار هستند، دولت و مجلس بايد سريعاً وارد عمل شده و منابع مالي در اختيار اين بانک قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با تاکید بر آگاهی‌بخشی و فرهنگسازی موضوع محیط زیست در جامعه گفت: مردم باید از جنبه‌های شرعی به موضوع محیط زیست به ویژه حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: محیط زیست به عنوان یک مسأله جهانی باید مورد توجه جدی مسئولان کشورمان قرار داشته باشد. 

وی با بیان اینکه همه انسانها برای حفظ امنیت و سلامت خودشان باید مسائل زیست محیطی را رعایت کنند، افزود: آگاهی بخشی و فرهنگسازی در این رابطه باید در اولویت برنامه‌ها قرار داشته باشد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه محیط زیست در آموزه‌های دینی و قانون اساسی، گفت: تاکنون آنگونه که باید و شاید نسبت به مسأله محیط زیست فرهنگسازی نشده است.

وی بر ضرورت آشنا کردن کودکان با مسأله محیط زیست تأکید کرد و افزود: بر اساس عقل و شرع، حفظ و تقویت منابع ملی و سرمایه‌های خدادادی برای نسل‌های آینده ضرورت دارد. 

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه مسأله محیط زیست باید هرچه بیشتر از نظر فقهی مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: قطعا مردم باید از جنبه‌های شرعی این موضوع به ویژه مسأله حرمت آلوده کردن و تخریب محیط زیست آگاه باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود