Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا‌، مدیر کل پشتیبانی امور دام هرمزگان در این خصوص گفت: این محموله به علت آماده نبودن اسناد مالی و اختصاص نیافتن ارز از دو ماه پیش در محوطه اداره کل بنادر و دریانوردی در کانتینر‌های یخچال دار نگهداری می‌شود.

تقی زاده با بیان اینکه اکنون روزانه یک میلیون تومان هزنیه دموراژ و انبارداری از واردکنندگان دریافت می‌شود، اضافه کرد: به علت همکاری نکردن بانک‌های خارجی و طولانی شدن انتقال ارز به فروشنده روند ترخیص طولانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه وارد کننده این محموله بخش خصوصی است، اظهار کرد: پول و اسناد مالی از طریق برخی بانک‌های اروپایی در حال انتقال است و بزودی این محوله ترخیص و روانه بازار می‌شود.

سعیدی ناظر گمرکات استان نیز گفت: این محموله هنوز به گمرکات استان اظهار نشده است و به محض اعلام و دریافت اسناد آماده ترخیص می‌شود.

جانباز مدیرکل دامپزشکی هرمزگان نیز گفت: مجوز‌های بهداشتی و سلامتی این گوشت‌ها صادر شده و در اختیار واردکنندگان است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گوشت برزیلی گمرک آماده ترخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ، با یادآوری اینکه تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، افرود: مسافران که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حرکت دومین محموله ریلی افغانستان از مسیر ایران به ترکیه
  • ترکیه رسماً توقف تجارت با اسرائیل را تأیید کرد
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر