Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اولین فیلم و عکس ها از فاضلاب ۵۰۰ متر مکعبی پلاسکو که ۴۵ سال مسدود بود.

حجم ویدیو: 21.47M | مدت زمان ویدیو: 00:03:24

مدیر پیمان اجرای پلاسکو در گفتگویی گفت: "بویی که در شهر پیچید همان بویی بود که از این مخزن متصاعد شد. دهانه ایجاد شده ۴۰ در ۴۰ سانتی متر بود.

نمی دانم مسؤولان چه چیزی را تکذیب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصرایران

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم / فرار قاتل طلبه جوان مشهدی / این مرد موتورسوار را می شناسید ؟+ تصویر و جزئیات ماجرای گم شدن 83 میلیاردتومان در جاده مرگ بجنورد این مرد 3 روز پس از ازدواج طلاق می خواهد/ فرشاد آن شب در اتاق از ترانه چه دید؟ زن جوان به خاطر پول مانیکور ناخنش دست به قتل آریشگر زد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارمندان در سال آینده مشخص شد مرگ تلخ حمید سرباز فداکار هنگام نجات 4 گرفتار در سانتافه + فیلم و عکس نقشه مافیایی 2 مرد درخانه یک فراری از ایران / دختر تهرانی راز آنان را لو داد + عکس فیلم تکان دهنده / اینجا آفریقا نیست ایران است ! کلاس درس بچه ها در آغل گوسفندان فیلم / زن جوان با ماشین از روی همسرش رد شد! / این مرد ازدواج پنهانی داشت دردسر رندترین شماره ملی برای مرد اصفهانی / هیچ جا مرا نمی پذیرند !+ عکس شهریار زنگ زد و گفت می خواهد همسرم را به قتل برساند / 2 قاتل در یک مخفیگاه دستگیر شدند نخستین تصویر از محمد صادقی راننده لودری که پیکرش زیر بهمن دیزین یخ زد+ عکس تصویر برادر و خواهر خردسال کرجی که به طرز غم انگیزی جان باختند+ عکس حکم سلطانی دیگر منتشر شد/ سید ابوالفضل میرعلی را می شناسید!؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث عکس تهران فیلم فاضلاب در شهر ویدیو ها عکس فیلم پسر زن دستگیر شد من دانش آموزان مرد دستگیر پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم

یک جوان ۳۳ ساله در آمریکا مشغول پرواز با پاراموتور بود که دچار حادثه شد. او با سرعتی بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت در حرکت بود که به زمین خورد و دچار چند شکستگی در بدنش شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد