Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: در بهبود فضای کسب و کار باید چگونگی رفع موانع در اشتغال توسط کارگروه‌های مختلف ارائه شود و هماهنگی‌های لازم باید در این زمینه انجام شود در صورت وجود مشکل حداقل موازی کاری‌ها حذف شود. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فتح‌اله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه بهبود فضای کسب و کار استان زنجان با بیان اینکه ارائه نقشه کار مبتنی بر GIS برداری است، اظهار داشت: حسن این روش بر این است که از بین میلیون‌ها اطلاعات بهترین اطلاعات را ارائه می‌دهد و بسیاری از مسائل حل می‌شود و باید سیستم‌های نرم افزاری امنیت کامل را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقشه کار مبتنی بر GIS برداری یکی از بهترین روش‌ها است، گفت: این روش ‌در صورت داشتن امنیت بالا از بین میلیون‌ها اطلاعات بهترین آن را ارائه می‌دهد.

استاندار زنجان در ارتباط با موضوع پنجره واحد گفت: بهتر است که نمودار و الگوریتم استعلام‌ها در ادارات مختلف ارائه شود تا مردم ضمن حضور در ادارات مختلف متوجه زمان‌های لازم برای استعلام ها شوند.

وی افزود: با وجود اینکه این سیستم بسیار مفید است باید در این زمینه چندین ملاحظه را مد نظر قرار داد مانند اینکه در چه سال و با چه ورژنی این لایه‌ها ایجاد شده‌اند، امنیت این سیستم تا چه حد بالا است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: هدف از ایجاد پنجره واحد ایجاد شفافیت، تسریع و تسهیل در امور مربوط به صدور مجوزها و پاسخگویی به استعلامات و اصلاح روند محتوایی دستگاه‌ها در حوزه صنعت است اهداف تفضیلی نیز زمان بندی و مدیریت آن و به حداقل رساندن رسیدگی به پرونده هاست.

سند 40 ساله دستاوردهای نظام در دستگاه قضایی استان زنجان تدوین می‌شودخدمات حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان کمیته امداد زنجان ارائه می‌شودپیشرفت 97 درصدی عملیات آماده سازی زمین آخرین پروژه مسکن مهر زنجان

ابوالفضل عباسچیان خاطر نشان کرد: در این سامانه تعداد 310 پرونده ثبت و یک هزار و 900 مورد استعلام انجام گرفته است و 185 جلسه بهبود مستمر فرایند استعلام در استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت استان زنجان از نظر محیط کسب و کار در ارزیابی تابستان 1397 دارای عدد شاخص 6.05 بوده است، گفت: استان زنجان در میان 31 استان کشور در جایگاه دوم قرار گرفته است و رتبه استان زنجان از لحاظ محیط کسب و کار از رتبه 9 در بهار 96 به رتبه 3 در بهار 97 رسیده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان زنجان تصریح کرد: استان زنجان در فصل‌های ارزیابی امنیت سرمایه گذاری در طی زمستان و بهار 97 وضعیت مساعدتری نسبت به متوسط کشور داشته و در میان استان‌ها بعد از خراسان جنوبی و بوشهر در رتبه سوم قرار گرفته است.

عباسچیان با اشاره به اینکه در طرح اجرایی نقشه راه سرمایه گذاری استان زنجان، سیستمی جهت توسعه دولت الکترونیک بهبود محیط کسب کار و آمایش ایجاد شده است، گفت: مهمترین اهداف این طرح حذف حداکثری استعلامات و مجوزهای لازم در فرایند استقرار طرح‌های سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل فناوری اطلاعات استان زنجان نیز در این جلسه در رابطه با دفاتر پیشخوان ابراز کرد: بستر ملی شبکه اطلاعات فراهم است به طوری که تراکنش از 2 میلیون در اردیبهشت ماه به 40 میلیون در حال حاضر رسیده و تا پایان سال به 60 میلیون می‌رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح پنجره واحد کار ارزشمندی است که در استان زنجان در حال انجام است، گفت: بستر این کار در آمایش سرزمینی نیز وجود دارد باید بر اساس وضعیت نسبی که آمایش سرزمین می‌دهد حوزه‌های سرمایه گذاری را شناسایی و بر اساس آن طرح‌ها را برای سرمایه گذاری معرفی کنیم.

شهرام طهماسبی ابراز کرد: تمام دستگاه‌ها با همکاری هم کوتاه‌ترین مسیر را ایجاد و برخی از فرایندهای اضافی را حذف کنیم چرا که باید اصلاح ساختاری در فرآیندها انجام گیرد.

وی با بیان اینکه بعضی از دستگاه‌ها ممکن است از نرم افزار پنجره واحد طراحی شده دارای مشکل باشند، گفت: دستگاه‌ها مسائل و مشکلات را اعلام کنند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

انتهای پیام/ ت

R41375/P/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد

یعد از اعتراض فراجای استان زنجان در خصوص رأی شعبه ۹ بازپرسی مبنی بر صدور حکم قرار منع تعقیب برای خبرنگار تسنیم زنجان، مجدداً شعبه ۱۰۶ کیفری این رای را تایید کرد و اعلام کرد که این رای صادره قطعی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهمن ماه سال 1401 خبرگزاری تسنیم مطلبی درباره خرید و فروش معافیت پزشکی سربازی در استان منتشر کرد که براساس آن، متأسفانه برخی افراد دخیل، با گرفتن رشوه، معافیت پزشکی برخی مشمولان را صادر می‌کنند.

در ادامه با شکایت فراجای استان زنجان از خبرگزاری تسنیم، پرونده در دادسرای نظامی استان مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از ارائه دفاعیات،‌ خبرنگار تسنیم تبرئه شد.

در سال 1402 نیز خبرگزاری تسنیم، با شکایت فراجای استان زنجان بابت انتشار دو خبر پرونده‌ای در دادستانی زنجان با اتهام نشر اکاذیب و اظهارات خلاف واقع علیه خبرگزاری تشکیل شد که در نهایت اواخر اسفندماه بازپرسی شعبه 9 اعلام کرد که با عنایت به محتویات پرونده و اظهارات ارائه شده از سوی نماینده حقوقی فراجای استان و مستندات ارائه شده توسط این نماینده و عدم گزارش موثق از سوی فراجا، برای آقای فرید حائری خبرنگار خبرگزاری تسنیم، قرار منع تعقیب صادر شد.

قرار منع تعقیب برای خبرنگار تسنیم در شکایت پلیس زنجان

اما این پایان کار نبود و فراجای استان به این حکم اعتراض نشان داد و مجدداً پرونده در شعبه 106 دادگاه کیفری دو شهرستان زنجان بررسی شد.

بعد از بررسی‌های صورت گرفته این شعبه اعلام کرد: با رد اعتراض صورت گرفته، قرار معترض عنه را عیناً تایید می‌نماید. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران