Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان افزود: نپیوستن به این گروه اقدام مالی بین المللی باعث می شود که هیچ کشوری با ایران تعاملات بانکی نداشته باشد. FATF هیچ ارتباطی با برجام و تحریم ها ندارد، نپیوستن به FATF به معنای خودتحریمی است. با شروطی که در مجلس تصویب کرده ایم نباید به هیچ وجه از پیوستن به FATF هراسی داشته باشیم. مسئولان تمامی بانک های کشور معتقدند در صورتی که به FATF نپیوندیم مشکلاتشان حل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذات تقابلی آمریکا با انقلاب اسلامی از بین نمی رود اما در صورت تصویب FATF برگ برنده در دست ما خواهد بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: بر اساس شروطی که در مجلس مشخص کرده ایم در صورتی که با اجرای FATF قانون اساسی و منافع ملی‌مان زیر سؤال برود از آن خارج خواهیم شد. تأکید کرده ایم که اگر شروط ما را نپذیرند به هیچ وجه به FATF نخواهیم پیوست.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کواکبیان اف ای تی اف برحام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: امسال با توجه به شرایط کم بارشی‌ها و کمبود منابع آب‌های سطحی، دستگاه‌های اجرایی، براساس قانون مصوب، باید ۲۵ درصد مصرف را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش دهند.

آقای بخشی افزود: با اداره‌های دولتی توافق‌هایی شده و مدیران روابط عمومی موظف شدند ضمن انتقال این پیام به دستگاه‌های اجرایی، مصرف آب را در اداره‌ها مدیریت کنند.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت:اداره‌ها برای کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب در مقایسه با سال گذشته که در قبوض مشخص است، باید از هدر رفت و اتلاف آب در شبکه جلوگیری و مصرف آب در حوزه‌های خدماتی و نظارتی و آبدارخانه‌ها و رستوران‌ها را کنترل کنند

آقای بخشی افزود: همچنین باید سامانه‌های تاسیساتی و سرمایشی اداره‌ها بررسی و اگر ایرادی وجود دارد ایراد برطرف شود تا با مدیریت فنی از هدر رفت و نشت آب جلوگیری شود.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت: اگر ۱۰ درصد در مصرف آب در تهران صرفه جویی شود، حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب می‌شود.

دیگر خبرها

  • استقبال حماس از تصمیم پیوستن ترکیه به پرونده نسل‌کشی علیه رژیم صهیونیستی
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی
  • اسلام هراسی پای شهردار مسلمان لندن را هم گرفت
  • باید در حوزه تولید و اقتصاد تسهیل‌گر باشیم
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم