Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی قیمت انواع نفت در بازار‌های جهانی نشان از افزایش قیمت قابل توجه حکایت دارد به گونه‌ای که هر بشکه نفت خام افزایش ۲.۳۴ دلاری، هر بشکه نفت برنت افزایش ۳.۰۷ دلاری، هر بشکه نفت اوپک افزایش ۱.۴ دلاری و هر بشکه نفت کوره افزایش ۰.۰۸۴۵ دلاری داشته است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، هر بشکه نفت خام طی هفته گذشته میلادی تنها در ۳ روز ارزش گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نخستین روز مورد معامله هر بشکه نفت خام به ارزش ۴۵.۸۲ دلار ارزش گذاری شد، روز پس از آن با افزایش حدودی یک دلاری به قیمت ۴۶.۵۲ دلار صعود کرد.

نفت خام در چهاردهمین روز از دی ماه با جهش قیمت یک باره به قیمت ۴۸.۱۶ دلار رسید که این رقم بیشترین میزان ثبت شده طی مدت زمان مذکور است.

هر بشکه نفت خام طی هفته گذشته میلادی افزایش ۲.۳۴ دلاری داشته است.  

نفت برنت در هفته گذشته میلادی طی ۳ روز مورد معامله قرار گرفت.

هر بشکه نفت در دهمین روز از دی ماه به قیمت ۵۴.۱۶ دلار ارزش گذاری شده است، در روز معاملاتی پس از آن قیمت نفت برنت به ارزش ۵۴.۹۷ دلار خرید و فروش شد و در نهایت در آخرین روز قیمت گذاری شده هر بشکه نفت برنت به ارزش ۵۷.۲۳ دلار رسید.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت برنت طی هفته گذشته میلادی از افزایش ۳.۰۷ دلاری خبر می‌دهد.

 

 

هر بشکه نفت اوپک در ابتدای هفته گذشته میلادی به ارزش ۵۱.۵۵ دلار قیمت گذاری شد، در سیزدهمین روز از دی ماه قیمت هر بشکه نفت به ارزش ۵۲.۱۷ دلار معامله شد.

نفت اوپک در آخرین روز قیمت گذاری شده و در ادامه روند صعودی خود به قیمت ۵۲.۹۵ دلار صعود کرد که اختلاف قیمت‌های ثبت شده طی ۳ روز مورد معامله از افزایش ۱.۴ دلاری خبر می‌دهد.

 

نفت کوره نیز همانند سایر انواع دیگر نفت در هفته گذشته تنها در ۳ روز قیمت گذاری شد، هر بشکه نفت کوره در دهمین روز از دی ماه به قیمت ۱.۶۹۰۹ دلار ارزش گذاری شد.

در دوازدهمین روز از دی ماه به قیمت ۱.۷۰۴۵ دلار صعود کرد و در ادامه این روند هر بشکه نفت کوره به قیمت ۱.۷۷۵۴ دلار رسید.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت کوره طی هفته گذشته میلادی از افزایش ۰.۰۸۴۵ دلاری حکایت دارد.  

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت نفت برنت نفت کوره نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش مهر، قیمت نفت در معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگر چه بازار‌ها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹ درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱ درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد.

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • افزایش بهای جهانی نفت