Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:15:41 GMT

جشنواره «حس پروانگی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۷۱۶۲

جشنواره «حس پروانگی» برگزار می‌شود

مسئول امور بانوان بنیاد حفظ آثار و نشر ازش‌های دفاع مقدس استان گیلان از برگزاری جشنواره «حس پروانگی» خبر داد.

به گزارش ایسنا، سمیه اقدامی با اشاره به برگزاری جشنواره خاطرات سفر راهیان نور با رویکرد «تاثیر معنوی سفر راهیان نور و شهدا بر زندگی من» بیان کرد: فراخوان این جشنواره از ۱۵ دی لغایت ۱۵ بهمن اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره با «حس پروانگی» برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: جشنواره «حس پروانگی» راویژه دختران و بانوان است.  این جشنواره اولین جشنواره استانی در این حوزه است که خاطرات  کسانی که متاثر از سفر راهیان نور و سیره شهدا شده اند را در بر می‌گیرد. بیشترین جامعه هدف ما بانوان دانش آموز، دانشجو، اساتید، معلم‌ها و دیگر قشرها از بسیج محلات و ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی هستند که به این سفر معنوی رفته و توشه‌ای همراه آورده‌اند.

اقدامی خاطر نشان کرد: آنهایی که از سال ۹۰ الی ۹۷ به این سفر معنوی رفته‌اند و از آن مناطق دیدار داشته‌اند، می‌توانند خاطرات خود را حول محور  متحولین و متاثرین از سفر راهیان نور به رشته تحریر در آورند. این جشنواره برای کسانی که با سفر به منطقه جنگی و آشنایی با سیره شهدا توانسته‌اند ره‌آوردی برای خود داشته باشند، مد نظر است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند خاطرات خود را به دبیرخانه‌های مدارس دخترانه آموزش و پرورش، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج استان گیلان تحویل یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۳۶ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموزان دختران دفاع مقدس گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود