Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و سومین محفل شعر قرار با حضور اهالی ادبیات و طنزپردازان کشور برگزار می‌شود. ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بیست و سومین محفل شعر قرار  با موضوع گرامیداشت یاد و خاطر شاعر فقید مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد روز چهارشنبه 19 دی ماه در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس چهارشنبه 19 دی ماه از ساعت 17 در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا واقع در خیابان جمالزاده شمالی، بعد از بلوار کشاورز، کوچه شهید شیرزاد، پلاک 12 برگزار خواهد شد.

 

 

صابرخراسانی؛ از تولیدی پوشاک تا عنایت حضرت رضا(ع) در محفل شعر قرار+ عکس و فیلم

 

این مراسم با حضور ناصر فیض،سعید بیابانکی، اسماعیل امینی، امید مهدی نژاد، صابر قدیمی، فضه سادات حسینی، حامد خاکی و جمعی از ادیبان و شاعران معاصر و همچین دوستان، همکاران و خانواده مرحوم زرویی نصرآباد برگزار خواهد شد.

ابوالفضل زرویی نصرآباد پژوهشگر و طنزپرداز ایرانی شنبه دهم آذر بر اثر عارضه قلبی در سن 50 سالگی در احمد آباد مستوفی به دیار حق شتافت.

علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مربوط به جلسه را از طریق کانال  gharaaar@ دنبال کنند.

ورود برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

R1386/P/S4,35/CT1 پیوست تیزر بیست و سومین محفل شعر قرار واژه های کاربردی مرتبط ناصر فیض کتاب و ادبیات ادبیات طنز محفل شعر قرار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناصر فیض کتاب و ادبیات ادبیات طنز محفل شعر قرار ناصر فیض کتاب و ادبیات ادبیات طنز محفل شعر قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در شهادت مظلومانه رئیس مکتب جعفری، جمعی از شاعران آئینی با برپایی محفل شعر و خواندن اشعار آئینی در وصف این امام بزرگوار و تقدیم جدیدترین سروده‌های خود در وصف صادق آل محمد(ص) به محضر مولایشان عرض تسلیت و تعزیت کردند.

از عاشقان بی قرار صادق بن باقریم
این محفل ادبی در ابتدا با شعرخوانی علیرضا خاکساری؛ شاعر و مدیحه‌سرای جوان اهل بیت(ع) آغاز شد و  این شاعر آئینی ترجیع‌بندی زیبا و تاثیرگذار را تقدیم حاضران کرد.

در این مراسم همچنین یاسر رحمانی و رضا یعقوبی آل با اشعار و سروده‌های خود در سوگ شهادت امام صادق(ع) عرض ارادت خود را ساحت این امام مظلوم ابراز کردند.

در  شام شهادت ششمین اختر پرفروغ آسمان ولایت و امامت حرم مطهر رضوی یکپارچه عزا و ماتم بود.
 در این شب پر اندوه زائران و مجاوران گرد آستان کبریایی رضوی جمع شده‌اند تا تسلی بخش دل داغدار این امام رئوف و مهربان باشند.

دیگر خبرها

  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود