Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ نستهن مقدم شهردار یاسوج صبح امروز در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گذشته برای افتتاح پارک‌های ولایت و بانوان یاسوج سهل‌انگاری‌هایی شد،گفت: اصلاح این پارک‌ها شروع شده و بحث دیوار‌ها و اصلاح سیستم آبیاری را هم در دستور کار قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محل کنونی پارک بانوان به هیچ عنوان برای این موضوع مناسب نیست و باید جای مناسب‌تری برای احداث پارک بانوان پیدا کنیم، افزود: این پارک در مسیری قرار گرفته که آبراهه فاضلاب از آن رد می‌شود و از همه سمت هم بر آن اشرافیت وجود دارد.

شهردار یاسوج با بیان اینکه امکان نصب تجهیزات ورزشی در این پارک وجود ندارد، گفت: باید دیوار پارک بانوان برداشته شده و این پارک به پارک ولایت متصل شود.

مقدم عنوان کرد: بیش از یک ماه است که انجام اصلاح این پارک‌ها شروع شده و تلاش می‌کنیم قبل از سفر‌های نوروزی و تابستانی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: توسعه فضا‌های فرهنگی و ورزشی عمومی مختص بانوان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری یاسوج است.

انتهای پیام/غ

 توسعه پارک بانوان یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند