Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:05:25 GMT

مربی بدنساز جدید در اردوی تیم ملی امید

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۷۳۲۱

مربی بدنساز جدید در اردوی تیم ملی امید

مدیر تیم ملی امید از حضور مربی بدنساز جدید این تیم به درخواست سرمربی در کنار سایر اعضای کادر فنی خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی مدیر تیم ملی امید با اعلام این خبر به سایت فدراسیون فوتبال گفت: کرانچار پیش از این درخواست خودشان برای حضور یک مربی بدنساز را در کادر فنی اعلام کرده بودند. بر همین اساس طبق درخواست سرمربی اقدامات لازم در این خصوص انجام شد و ایوان کراکان با نظر سرمربی و به درخواست ایشان از روز گذشته در تمرینات ما حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا در مقاطع و اردوهای کوتاه مدتی که برگزار می شود امکان انجام تمرینات بدنسازی نیست و ما در بعضی مواقع نیازی به حضور مربی بدنساز نداشتیم اما طبق درخواست و برنامه سرمربی در اردوی فعلی تیم امید برنامه های بدنسازی انجام می شود و به همین منظور مقدمات حضور کراکان فراهم شد که ایشان هم به جمع اعضای کادر فنی اضافه شدند.

 

گفتنی است تمرینات تیم ملی امید روز یکشنبه نیز مطابق روزهای گذشته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در مرکز ملی فوتبال ایران دنبال خواهد شد. تمرین نوبت صبح از ساعت 11 آغاز می شود و تمرین بعد از ظهر که ساعت 18 آغاز خواهد شد به برنامه های بدنسازی و کار با وزنه اختصاص دارد.

 

تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان

سابرینا ویتمن در فوتبال آلمان تاريخ ساز شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ باشگاه اینگولشتات که در لیگ دسته ۳ فوتبال آلمان حضور دارد پس از اخراج مایکل کلنر، سابرینا ویتمن را تا پایان فصل به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی کرد تا او بدل به نخستین سرمربی زن تاریخ فوتبال حرفه‌ای آلمان بشود.

 این در حالی است که از ماه نوامبر گذشته، ماری لوئیز اتا به عنوان مربی و دستیار در یونیون‌برلین شروع به کار کرده بود تا بدل به نخستین مربی زن در بوندس‌لیگا شود اما ویتمن، حالا هدایت یک باشگاه را به تنهایی در اختیار دارد.

دیگر خبرها

  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی