Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:34:06 GMT

گزیده غزلیات آرش آذرپیک منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۵۷۶۷۹

گزیده غزلیات آرش آذرپیک منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دوشیزه به عشق بازمی‌گردد» شامل مجموعه‌ غزلیات آرش آذرپیک با پیشگفتار و تاریخنامه‌ی تحلیلی و آکادمیک غزل از آغاز تا غزل مینیمال به قلم آوین کلهر و هنگامه اهورا توسط نشر دیباچه منتشر شد.

این کتاب در بخش نخست خود سیر تحول غزل در مکاتب خراسانی، عراقی، وقوع، هندی، جریان بازگشت، عصر مشروطه و دوران معاصر را شرح و ناگفته‌هایی علمی از جریانات غزل امروز مانند غزل روایی، غزل وحشت، غزل فرم، غزل مینی‌مال، غزل کلمه‌گرا، غزل نئوکلاسیک، غزل گفتار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..را بیان میدارد.

در این مقدمه به گونه‌ای روش‌مند شباهت‌ها و تفاوت‌های ژانرهای کوتاه شعر معاصر، هایکوی ژاپنی، هایکوی مدرن، قالب طرح، قالب موسوم به شعر مینی‌مال و واژانه را مطرح شده است.

این کتاب در بخش دوم خود نیز گزیده‌ای از غزلیات آرش آذرپیک را نیز منعکس کرده است.

این کتاب در 182 صفحه و قیمت 20 هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4505139

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر غزل کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد

صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد.

به گزارش مشرق، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

به گزارش خانه ملت، در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید، وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شد.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد