Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب با برگزاری دیدار تیم امارات میزبان برابر تیم ملی بحرین شروع شد و گمانه زنی ها در مورد ترکیب احتمال تیم ها و مدعیان قهرمانی هم به ساعات داغ خود رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب با برگزاری دیدار تیم امارات میزبان برابر تیم ملی بحرین شروع شد که این مسابقه به قضاوت ادهم مخادمه در ورزشگاه زاید شهر ابوظبی برگزار و با نتیجه تسادی پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم افتتاحیه که با حضور چهره‌های سرشناس آغاز شد این دو چهره مهم فوتبال ایران علی دایی و مهدی مهدوی کیا حضور یافتند که مهدوی کیا دقایقی پیش با انتشار این پست برای شاگردان کارلوس کی‌روش آرزوی موفقیت کرده است.

تیم ملی کشورمان در گروه D این رقابت‌ها با یمن، ویتنام و عراق هم گروه هستند و دوشنبه (۱۷ دی) باید در نخستین دیدار با یمن تقابل کنند کارلوس کی‌روش مربی تیم فوتبال کشورمان قبل از جلسه تمرینی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به بازی اولمان نزدیک می‌شویم و هیجان این مسابقات را حس می‌کنیم؛ ما روی وظایفمان تمرکز داریم و باید به آن پایبند باشیم.

وی افزود: به هیچ عنوان نمی‌توانیم حواسمان را با مسائل حاشیه‌ای پرت کنیم و فقط باید روی بازی با یمن تمرکز کنیم ما به کارمان ادامه می‌دهیم و اعتماد به نفس بازیکنان را باید گسترش دهیم تا آرامش کامل داشته باشند.

کی روش از حرف‌های جلسه ای که با تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شده ترجیح داد صحبت نکند

محل تمرین ایران و ژاپن مشترک است

مربی کشورمان همچنین درباره محل تمرین تیم ملی در امارات گفت: تمرین‌ روزهای ابتدایی ما از بین رفت و نمی‌توان اسمش را تمرین گذاشت، شرایطی که با آن مواجه هستیم، همین است و از ابتدا این‌گونه توافق شده بود؛ مسئولان کنفدراسیون گفته بودند اینجا را برای ایران فراهم خواهند کرد اما همان طور که می‌بینید، ژاپن هم این‌جا تمرین می‌کند و حتی رختکن‌های ما با ژاپن مشترک است.

کی‌روش عنوان کرد: عمان هم قرار بود کنار ما تمرین کند و باید ببینیم پاسخ مسئولان چیست، با این حال ما بدون این که شرایط، حواسمان را پرت کند، کارمان را می‌کنیم مسئولان برگزاری رقابت‌ها به یکسری استانداردها پایبند هستند و ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

خط و نشان سرمربی یمن برای ایران

یان کوسیان، سرمربی اسلوواکیایی تیم ملی یمن درباره اولین دیدار تیمش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات گفت: اگرچه ما در گروه سختی قرار گرفتیم و ایران و عراق در گروه هستند اما منتظر شگفتی از تیم ما باشید.

جهانبخش احتمالا به بازی اول نمی‌رسد

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران معتقد است که علیرضا جهانبخش برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده خواهد بود او درباره این موضوع گفت: جهانبخش بر وفق مراد تمرین می‌کند، هرچند او برای دیدار اول ما با یمن آماده نخواهد بود.

فاکس اسپورت دو روز مانده به نخستین دیدار تیم ملی در جام ملت ها، نگاهی به ترکیب احتمالی تیم ملی انداخته است

تغییرات بزرگ در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران

دروازه بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، میلاد محمدی

هافبک: احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی

مهاجم: سردار آزمون

البته با استناد به ترکیب احتمالی فاکس اسپورت، تغییرات زیادی در ترکیب تیم کشورمان نسبت به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیده می‌شود در خط دفاع محمدی، مدافع احمد گروژنی جایگزین کاپیتان سوم تیم ملی شده و در خط هافبک هم با غیبت سعید عزت اللهی در هافبک دفاعی، حاج صفی جایگزین آن شده است.

احتمال می رود کی روش با ترکیب زیر در جام ملت‌ها حضور خواهد داشت، زیرا در بازی نخست با یمن، جهانبخش حضور ندارد و انصاری فرد بازی می‌کند و همچنین با توجه به درخشش سامان قدوس، او جایزین شجاعی خواهد بود.

ترکیب احتمالی ایران در دیدار نخست جام ملت‌های آسیا

دروازه بان: علیرضا بیرانوند

مدافعان: سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی.

هافبک: امید ابراهیمی، سامان قدوس، وحید امیری، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد

مهاجم: سردار آزمون

امید است تیم ملی کشورمان بتواند در اولین گام در جاگ ملت‌ها خوب ظاهر شود و این شروع خوب پشتوانه نتایج قابل قبول شاگردان مردم پرتقالی کشورمان در جام ملت‌های آسیا باشد.

انتهای پیم/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • ناکامی آزمون مقابل تیم سابق / لورکوزن در آستانه فینالیست شدن
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • بهترین بازی‌های لیگ ایران آبکی از آب درآمد!
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد