Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت قزوین گفت: نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری قزوین همزمان با دهه فجر در بیمارستان ولایت افتتاح می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن ادهمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به راه‌اندازی بخش ناباروری بیمارستان ولایت اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری و فعالیت‌های وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت در کشور راه‌اندازی این بخش به عنوان سیاست‌های دولت در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: راه‌اندازی این بخش شرایطی را فراهم می‌سازد تا زوج‌های نابارور بتوانند از خدمات تشخیصی و درمانی با قیمت‌های مناسب بهره‌مند شوند. 

مدیر مرکز آموزشی درمانی بیمارستان ولایت تصریح کرد: استان قزوین دارای چنین مرکز دولتی برای درمان ناباروری نبود؛ البته بخش خصوصی وجود دارد که تاکنون راه‌اندازی نشده است. 

وی در ادامه بیان کرد: در این مرکز کلیه خدمات ناباروری شامل انواع روش‌های درمان نازایی همچون IUI، IVF، تلقیح مصنوعی و تعیین جنسیت ارائه می‌شود. 

ادهمی عنوان کرد: نخستین مرکز دولتی درمان ناباروری قزوین همزمان با دهه فجر در بیمارستان ولایت افتتاح می‌شود که برای احداث ساختمان و تجهیز امکانات این مرکز50 میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی در ادامه گفت: به طور کلیه هزینه درمان در بخش دولتی یک چهارم بخش خصوصی است اما با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن هزینه‌های ناباروری زوجین قطعا هزینه‌ درمان به میزان 5 درصد بخش خصوصی تقلیل می‌یابد. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • درمان ناباروی با IVF در ایران چقدر موفقیت‌آمیز است؟ |‌ احتمال بارداری از یک ماه تا یک سال پس از ازدواج چند درصد است؟
  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت