Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: تصادف رانندگی میان سواری پیکان و وانت نیسان در جاده کامیاران - سنندج یک کشته بر جا گذاشت.

سرهنگ عیسی گوهری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصادف ساعت 10 صبح و در کیلومتر 15 کامیاران به سنندج در منطقه یمینان رخ داد.
وی با بیان اینکه تصادف میان یک سواری پیکان و وانت نیسان بود، افزود: یک سرنشین پیکان در این تصادف جان خود را از دست داد و راننده های 2 خودرو نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ گوهری تاکید کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه، تجاوز به چپ نیسان دلیل اصلی این تصادف رانندگی بوده است.
به گزارش ایرنا، در 6 ماهه اول امسال 235 نفر براثر حوادث رانندگی در استان کردستان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 214 نفر بودند 9 درصد رشد داشته است.
همچنین در 6 ماهه اول امسال چهار هزار و 176 نفر در پی صدمات ناشی از تصادف مصدوم و به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد سه هزار و پنج نفر مرد و یک هزار و 171 نفر زن بودند.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث پليس راه تصادف رانندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مشهد (فیلم)
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز محورهای کامیاران با ورود دستگاه قضا
  • ببینید | تصاویری از تصادف زنجیره‌ای عجیب در جاده مشهد
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی