Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده سریال «مُر قانون» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: مهران غفوریان از دیروز جلوی دوربین رفت و اشکان اشتیاق نیز از امروز کارش در سریال «مُر قانون» آغاز می‌شود.

مهران مهام از لوکیشن‌های متعدد این سریال نام برد و افزود: با توجه به وضعیت جوی ممکن است تصویربرداری چند لوکیشن خارجی را نیز به زودی آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهام افزود: تدوین و راف‌کات نیز توسط ماندانا مرادقلی و سودابه سعیدنیا همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.

هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، اشکان اشتیاق، شیدا خلیق، مهشید ناصری، آتیه جاوید، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و ... دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

دیگر عو امل این سریال عبارتند از:

فرزام گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری) ایمان تقی‌بخش (فیلمبردار دوربین دو)، امید الله‌وردی (دستیار اول تصویربرداری)، ابراهیم میرزایی، حسین فرجی و محمد زارعی و کیارش مقدسی  (دستیار تصویربردار)، مجتبی خادم زاده (مدیر برنامه‌ریزی)،  مهدی توکلی (دستیار اول کارگردان)، امید شیرانگیز (دستیار کارگردان)، لیلا مربی (منشی صحنه)، فرشید احمدی (مدیر صدابرداری)، علی ذوالفقاری (صدابردار)، فرهاد عزیزی فر (طراح صحنه و لباس) ماندانا مرادقلی، سودابه سعیدنیا (تدوینگر)، امیرمحمد مهام و روژین روشن پژوه (گروه کارگردانی)، (دستیار اول طراح لباس)، سمیه ابوطالبی (دستیار لباس)، سبا رجبی و مجتبی احمدیان (دستیار صحنه)، رسول تقیانی (دستیار طراح)، شهرام خلج (طراح چهره‌پردازی)، مهیار اعرج، شیده کردستانی و نعیم خلج (مجری گریم)، مهدیه لطیفی (عکاس)، شاهپور دلدار (مدیر تولید)، یاسر خزرائی (مدیر تدارکات)، مهدی افروخته، محسن شهرآئینی و بهنام مافی (دستیار تدارکات) حمید بخشی زاده (مسئول هنروران)، ایلیا عزیزی‌فرد (تصویربردار پشت صحنه)، جواد عباسی جرتوده و رضا اسدی کجارستانی (پذیرایی) و ناصر بیات و حسین بیات (آشپز).

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پشت صحنه دوربین قانون نوروز برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری در راه است

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مهران مدیری سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا (فیلم)
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است