Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ روز یکشنبه در آیین افتتاح این پایگاه اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن جاده شاهین دژ تکاب و بروز سوانح جاده ای زیاد در این مسیر و نیاز مبرم به امداد رسانی به مصدومان این حوادث شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اقدام به دایر کردن پایگاه جاده ای فوریت های پزشکی در این محور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیاوش جبارزاده گفت: این پایگاه هم اکنون یا یک دستگاه آمبولانس مجهز و با سه نفر نیروی مجرب به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات امدادی در این منطقه می باشد.
وی اضافه کرد: زمین این پایگاه به مساحت 300 مترمربع توسط یکی از خیران اهدا شده است که در سال گذشته با تخصیص اعتبارهای لازم ساخته خواهد شد.
جبارزاده گفت: تا احداث ساختمان مرکز فوریت های پزشکی، پرسنل این پایگاه در ساختمانی که توسط یکی از خیران در اختیار آنها قرار داده است مستقر و اقدام به خدمات رسانی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه با افتتاح این مرکز شمار پایگاه های فوریت های پزشکی این شهرستان به سه مرکز افزایش یافت، افزود: این شهرستان هم اکنون در محور میاندوآب - شاهین دژ دارای یک پایگاه و در شهر شاهین دژ نیز دارای یک پایگاه فوریت های پزشکی است.
به گزارش ایرنا پایگاه فوریت های پزشکی سانجود در 30 کیلومتری محور شاهین دژ به تکاب دایر شده است.
6185/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خدمات رسانی شبانه روزی شبکه بهداشت و درمان فوریت های پزشکی مرکز فوریت های پزشکی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۵۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در استخر خانگی ساعت ۱۷:۳۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شدو

وی افزود: بلافاصله یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: یک زن ۵۶ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان الزهرا منتقل شد.

کد خبر 748171

دیگر خبرها

  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه