Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا بهمنیار ملی پوش کاراته بانوان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بعد از مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا، اولین اردو آمادگی تیم ملی آغاز شد زیر نظر کادر فنی و سرمربی تیم تمرینات پر فشاری را پشت سر می‌گذاریم تا با آمادگی کامل راهی رقابت‌های لیگ کاراته وان فرانسه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: لیگ‌های جهانی کاراته وان حکم پله‌های را دارند که در نهایت به المپیک ۲۰۲۰ توکیو ختم می‌شوند. هدفم از حضور در لیگ‌های جهانی این است که رنکینگم را ارتقا دهم و با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم جهان در وزن خودم بتوانم سهمیه المپیک را بدست آورم و در اولین حضور کاراته در این رقابت‌ها به عنوان نماینده ایران روی تاتامی بروم.

بهمنیار درباره شناختش از حریفان حاضر در لیگ فرانسه عنوان کرد: در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه ۱۰۰ نفر برتر هر وزن شرکت می‌کنند. خوشبختانه شناخت کافی از حریفانم دارم و در مسابقات جهانی اسپانیا با خیلی از آن‌ها مبارزه کردم. در بین آن‌ها کاراته کا‌هایی از فرانسه، ژاپن، اتریش، ترکیه و قزاقستان حریفان قدرتمندتری هستند که فیلم مبارزه آن‌ها را در کنار مربیان تیم ملی مورد آنالیز قرار دادم.

ملی پوش کاراته درباره بحث داوری در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان گفت: در مسابقات مختلف ورزشکاران به قضاوت داوران اعتراض داشتند، اما خوشبختانه تاکنون در مبارزاتی که داشتم با ناداوری مواجه نشدم و به قضاوت آن‌ها اعتراض نداشتم.

بهمنیار در مورد وضعیت کنونی اردو تیم ملی بیان کرد: وضعیت اردو مناسب است و ملی پوشان به دلیل اینکه در رقابت‌های جهانی هم حضور داشتند از آمادگی خوبی برخوردار هستند و زیر نظر کادر فنی تمرینات فنی و بدنسازی را برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

آشوری: ملی پوشان اعزامی به لیگ فرانسه را گلخانه‌ای گزینش کردیم

باقری: جلوی عوامل آسیب زا به تیم ملی کاراته بانوان گرفته می‌شود/ از بازیکن سالاری جلوگیری می‌کنیم

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به دریافت پول از ورزشکاران

رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است

انتهای پیام/

اظهارات بهمنیار درباره تیم ملی کاراته بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کاراته اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم

وزیز خارجه مجارستان ایده رئیس‌جمهور فرانسه درباره ارسال نیروزی رزمی به اوکراین را «خطرناک» توصیف و آن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه مجارستان روز جمعه و در واکنش به ایده «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای ارسال نیروی رزمی کشورهای ناتو به اوکراین، آن را عبور از خط قرمز توصیف کرد.

دیپلمات عالی‌رتبه مجارستان همچنین هشدار داد حضور نیروهای نظامی اروپایی در اوکراین جنگ جهانی سوم را کلید خواهد زد.

سیارتو در مصاحبه با شبکه ال‌سی‌آی درباره ایده ماکرون گفت: «این به معنای آن است که ما خط قرمز ناتو را رد کرده‌ایم. درگیری مستقیم با روسیه آغاز خواهد شد و این یعنی جنگ جهانی سوم».

سیارتو در ادامه گفت غرب باید به‌جای ارسال نیرو به اوکراین درباره چگونگی سازماندهی مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف برنامه‌ریزی کند.

ایده ارسال نیروی رزمی به اوکراین برای جنگ با روسیه، پیشتر نیز توسط متحدان فرانسه در ناتو رد شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم