Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@03:42:35 GMT

تغییری در تقسیمات کشوری صورت نگرفته است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۶۰۴۰۸

تغییری در تقسیمات کشوری صورت نگرفته است

به گزارش برنا،ماریا موسوی، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل افزود: اگر مبنا بر انتزاع یک روستا از یک استان به استانی دیگر باشد فرآیندی دارد که در دستورالعمل‌های الحاق و انتزاع مشخصا آمده است.

وی ادامه داد: اگر بنا بر انتزاع  و الحاق این روستا به استان آ‌ذربایجان شرقی بود، باید این پیشنهاد توسط اعضای شورای اسلامی روستای عمارت به بخشداری ارسال شود و بخشدار آن را مورد بررسی قرار داده و اگر تایید می‌شد به فرماندار شهرستان گرمی ارسال می‌کرد و اگر فرماندار شهرستان تایید می‌کرد به دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری ارسال و از آن قسمت به بعد این فرایند را بین دو استان و نهایتا وزارت کشور مورد رسیدگی قرار می‌دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: برای الحاق روستای عمارت، برنامه و روالی نه برای انتزاع از سوی استانداری اردبیل و نه برای الحاق از سوی استانداری آذربایجان شرقی طی شده است،  از این جهت این بحث کاملا منتفی است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل گفت: به عبارتی در اصل همه چیز از یک اشتباه شروع شد. طی یک اشتباه تحریری که اتفاق افتاد  نام روستای عمارت در زیرمجموعه یکی از بخش‌های شهرستان هوراند که قرار است به زودی ایجاد شود و مصوبه‌اش را هم گرفته‌اند، آمده است.

موسوی در ادامه تاکید کرد: بلافاصله و به محض اطلاع از موضوع، با وزارت کشور تماس و مکاتبات لازم را انجام دادیم. همکاران در وزارت کشور اعلام کردند یک اشتباه تحریری بوده و سریعا نسبت به حل مشکل اقدامات لازم را انجام دادند. طی نامه‌ای با امضای وزیر کشور مراتب به  معاون اول رئیس جمهور جهت طرح در هیئت دولت ارسال  و در کمیسیون سیاسی – دفاعی تاییدیه آن را دریافت کردیم و انشاالله به زودی از هیئت وزیران مصوبه را دریافت خواهیم کرد.

وی در پایان افزود : جای هیچ گونه دغدغه و نگرانی وجود ندارد و همچنان روستای عمارت جزو شهرستان گرمی و استان اردبیل است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی استان اردبیل انتخابات معاون اول رئیس جمهور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۶۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود